Ga naar inhoud

Stuurprogramma Nvidia 358.91


Packard

Aanbevolen berichten

Geen probleem hoor. :)

 

Nu, als de drivers universeel zouden zijn (dus: geschikt voor elk 64-bit Windows OS), dan zou NVIDIA zich ook niet meer bezighouden met het ontwikkelen en aanbieden van drivers per besturingssysteem.

 

Er zit dus wel degelijk verschil in deze stuurprogramma's, zie het ook volume van de download: 288MB voor de W7 driver en 290MB voor de W10 driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Asus en Steves 1990,

 

Bij het installeren van het stuurprogramma uit bericht #4, kreeg ik idd de melding dat die versie niet kon worden geïnstalleerd wegens niet compatibel met mijn systeem.

Ik ben dan maar op zoek gegaan naar de juiste bit-versie en dan lukte het wel.

Mijn Windows-versie is 7 Home Premium 32-bit, vandaar dat het eerst niet lukte.

 

Groetjes,

Packard

:top:  :top:  :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat het probleem is gerelateerd aan Firefox, want zonet starte ik mijn e-mail programma (Thunderbird) en ook dan kreeg ik een zwart scherm en nadien weer een normaal met de boodschap zoals in bericht #5 maar dan wel met versie 358.50 in de tekst.

Dat wordt dus nog wat zoeken.

Hetgeen je voorstelt om eens met IE te proberen, moet ik nog doen.

Wat ook raar is.

Als ik mijn pc in slaapstand zet en hem nadien er weer uithaal, blijft mijn scherm soms zwart.

Enige mogelijkheid is dan mijn pc volledig afzetten (lees maar de stekker uittrekken) en dan weer opstarten.

Strange kind of feeling.

Mijn videokaart zal toch niet op sneuvelen staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonet mijn pc uit de slaapstand gehaald en raad eens... juist, het scherm bleef zwart.

Dus, de spanning eraf en er terug op, pc opstarten en wachten tot Windows Resuming is begonnen gevolgd door de spanning er terug af te halen en er terug op te zetten, terug de pc opstarten en op de vraag of de resuming moet worden verder gezet ofwel delete restoration en continue starting Windows normaly, kies ik voor het tweede en wacht ik tot hij is opgestart.

Daarna heb ik in IE een video afgespeeld en hup, black screen and back to normal met de gebruikelijke boodschap.

Damned...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan opnieuw aan de slag met de driver van je videokaart:

  1. Ga via Start -> Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen en verwijder hier de aanwezige NVIDIA software.
  2. Open je Apparaatbeheer -> Beeldschermadapters en verwijder hier je videokaart door er met rechts op te klikken en in het menu te kiezen voor Installatie ongedaan maken (de afbeelding hieronder is afkomstig van een laptop, maar de te volgen piste is dus hetzelfde).
  3. Herstart nu je PC, download en installeer dan de driver uit bericht #14 hierboven.

565341eccfa78-graka.JPG

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.