Ga naar inhoud

Windows Live Mail start niet meer


DeeWee

Aanbevolen berichten

Volgens de logbestanden is de WLM database corrupt.

Deze database is te vinden in de map C:\Users\Dirk\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail als bestand Mail.MSMessageStore

 

Heb je misschien nog een backup van dit bestand (of van je profielmappen) van toen WLM nog wel werkte?

Probeer dan dit bestand te herstellen met die backup.

 

Als je geen backup hebt, probeer dan om het bestand Mail.MSMessageStore te hernoemen naar Old-Mail.MSMessageStore.

Hou er rekening mee dat het betand in een verborgen map staat en dat je dus eerst de map zichtbaar moet maken.

Als het hernoemen gelukt is, probeer dan of WLM opstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog verder gezocht en nog meer meldingen gevonden van jouw probleem met WLM maar geen enkele met een werkende oplossing.

Jammer maar helaas.

Ik vrees dat we hier aan het eind van de rit zijn wat betreft WLM.

 

Je kan nog eens proberen om je huidig versie te verwijderen, het register opruimen met Ccleaner en dan de nieuwste versie te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Helaas, maar WLM blijft weigeren om op te starten... :(

 

In ieder geval hartelijk bedankt voor uw positieve inzet.

Wat mij dan betreft mag dit item afgesloten worden.  Ik ben ondertussen al gewoon geworden om te werken met Thunderbird .

 

mvrgr,

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.