Ga naar inhoud

geen internet meer


Aanbevolen berichten

Als je het toestel nog eens in handen krijgt, kijk dan zeker de temperaturen is na. Vermoedelijk staat er nog een leuke ontstofbeurt op het menu. ;)

 

Klopt daar kan de foutmelding van komen!! Ik had dat vorige week gecontroleerd, en inderdaad de temperaturen waren aan de zeer hoge kant. Ik dacht dat het kwam omdat hij een week intensief gebruikt werd.

 

Hoe kan zij haar laptop ontstoffen of moet die helemaal opengemaakt worden? / best binnendoen in een computerwinkel dan?  Want ben niet goed in techniek, dus openvijzen enzo... hardware.... :D  Zoals je waarschijnlijk nog weet.

Wat kan ik haar aanraden? Ze moet hem wel nog 2 weken eigenlijk hebben voor te blokken...

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij haar lokale pc herstelwinkel kan zij vragen om deze eens met de compressor uit te blazen. Meestal wordt dit direct gedaan en kost het niets.

Wil je het "degelijk" gedaan hebben, dan moet hij inderdaad opengehaald worden. Hiervoor zal hij binnen moeten, tenzij ze het ziet zitten om zelf te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet voorlopig de laptop eens achteraan omhoog, dus plaats bvb. onder elk achterste steuntje 2 CD/DVD-doosjes of een halve tennisbal zodat de laptop meer ademruimte krijgt ... let er wel op dat je openingen van de luchtsleuven onderaan niet hindert.

De temperaturen kan je blijven monitoren met Speccy.

 

567be415ee650-tennisbal.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.