Ga naar inhoud

active domain services is momenteel niet beschikbaar


damo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Na installatie van onze nieuwe printer (HP Envy 4500) kunnen we niks meer afdrukken vanuit office (2003).  In het afdrukmenu staat de printer op "niet actief" en als ik op de knop "printer zoeken" druk verschijnt de melding "active domain services is momenteel niet beschikbaar".

 

Diagnose software van HP vindt geen problemen en kan een testpagina afdrukken.  Ook vanuit acrobat reader kan ik wel afdrukken.  OS = Windows 7.

 

Reeds vanalles geprobeerd, ook andere topics (normal.dot verwijderd, ccleaner,...)  maar zonder resultaat :-(

 

hopelijk hebben jullie een oplossing

 

Damo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

Met volgende programma's kan ik probleemloos printen :

- Adobe

- Windows live mail

- Windows Live Photo Gallery

- Explorer

 

Bij volgende programma's lukt het niet :

- Word (geen melding)

- Excel (onderstaande foutmelding)

- Mozilla

 

De Envy 4500 staat in de lijst met beschikbare printers bij de office toepassingen (in 3 versies, telkens alle 3 geprobeerd).

 

Bij installatie werkte deze printer wel, rond de periode dat printen niet meer lukte vanop de laptop (desktop nog steeds) heb ik geprobeerd een thuisnetwerk op te zetten met laptop, desktop en mediaplayer, mogelijks ligt het daaraan ?

 

thanks

 

damo

 

post-19242-0-27728200-1452018778_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.