Ga naar inhoud

inhoud wordpdf zichtbaar ipv pictogram


Riann

Aanbevolen berichten

Wat me verwondert is dat je schrijft "en zo heb ik het ook altijd gehad" - want voor zover ik weet - maar 'k weet natuurlijk ook niet alles - ging dit ook bij vorige versies van windows niet... ?

 

Hoe dan ook: voor wat jij wenst (ze direct in verkenner al in 'miniatuur' zien): zo iets is me niet bekend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb heel lang gewerkt met windows vista (ja, echt waar) en pas recentelijk dus een nieuwe laptop met windows10

misschien dat het um daar in zit. 

maar lk wil het zo graag terug  :blush: want het was voor mijn werk een heel makkelijke tool

 

dank je wel voor alle moeite, ik ga verder vragen/zoeken

 

vr.gr. Rian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb als voorbeeld een pdf bestand dat gemaakt is in Word geselecteerd in de verkenner, zoals je kan zien zie je de inhoud in het icoon en desgewenst kan je aan de rechterkant een volledig voorbeeld krijgen van het bestand.

 

Om dit te bekomen kies je in de verkenner voor ( kleine, grote of extra grote) pictogrammen of voor tegels. ook selecteer je voorbeeldvenster.

 

attachicon.gif2016-01-05_19h48_29.png

 

Als ik telkens lees wat je wil bereiken snap ik nog altijd niet wat er mis is met bericht 5.  :rofl:

 

post-9560-0-91667800-1452193098_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht 1 : "het is daarbij van belang dat ik de inhoud van de diverse bestanden in 1 oogopslag kan zien"

TS wil dus veel/alle pdf's tegelijk in een soort miniatuur kunnen zien en niet één enkele pdf in een voorbeeldvenster.

 

Riann: ben je zeker dat je in Vista-zelf het wèl kon en dat je daar niet van een extern programma gebruik maakte?  (zelf heb ik Vista nooit gehad en toen was ik ook nog niet met pdf's bezig - dus kan ik er ook niet over meepraten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Klarkie, 

 

hartelijk dank voor je reactie

 

dat is inderdaad wat ik wil zien, en 

dat heb ik ook allemaal gedaan, en dat verwachtte ik ook zo te zien

echter
de inhoud van het ikoon krijg ik dus niet voor elkaar, ik blijf het pictogram PDF zien (zie voorbeeld blz. 1)

nb ik werkmet windows 10

zodoende.... wat nu

 

vr.gr. Riann


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht 1 : "het is daarbij van belang dat ik de inhoud van de diverse bestanden in 1 oogopslag kan zien"

TS wil dus veel/alle pdf's tegelijk in een soort miniatuur kunnen zien en niet één enkele pdf in een voorbeeldvenster.

 

 

 

Alle pdf's zijn tegelijk te bekijken zoals hij vraagt volgens mij. En als je op een pdf klikt kan je zelfs een groot voorbeeld zien.

 

Dag Klarkie, 

 

hartelijk dank voor je reactie

 

dat is inderdaad wat ik wil zien, en 

dat heb ik ook allemaal gedaan, en dat verwachtte ik ook zo te zien

echter

de inhoud van het ikoon krijg ik dus niet voor elkaar, ik blijf het pictogram PDF zien (zie voorbeeld blz. 1)

nb ik werkmet windows 10

zodoende.... wat nu

 

vr.gr. Riann

 

 

De tips en afbeeldingen komen ook van Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even jou voorbeeld erbij geplakt voordat we langs elkaar heen gaan

het is natuurlijk een blurry afbeelding

maar ik zie allemaal word-pictogrammen, en alleen het voorbeeldvenster geeft de inhoud

 

dat heb ik dus ook, allemaal pdf pictogrammen , en een voorbeeldvenster met inhoud

maar ik zou dus graag ipv die pdf-pictogrammen de inhoud willen zien, zodat ik de diverse bestanden qua lay-out met elkaar kan vergelijken

 

post-35087-0-68832600-1452196491_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.