Ga naar inhoud

inhoud wordpdf zichtbaar ipv pictogram


Riann

Aanbevolen berichten

Op de vraag in bericht 41 mag je bevestigen met Ja.

 

 

In bericht 38 vermeld je dat er geen externe muis in gebruik is..... in bericht 40 dan weer wel. Zo wordt het wel moeilijk.

 

Op je laptop onderaan het touchpad zitten normaal gezien twee balkjes, als je op de rechter balk klikt krijg je de functie rechts klikken.

Werkt die wel? Want via de logitech muis lukt het niet toch?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels bericht gekregen dat ik van iemand thuis hulp krijg voor dit probleem dus met betrekking tot de pdf's ga ik dat anders proberen op te lossen
 

 

mocht je nog ideeën hebben waardoor het niet lukt om in de kantlijn bij  erkenner mijn rechtermuisknop te gebruiken

dan hoor ik dat graag

 

ik ben jullie sowieso meer dan erkentelijk!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

met ingebruikname vn mijn nieuwe laptop (windows 10) 

 

Bovenstaande is toch correct? Het gaat om een nieuwe laptop waar Windows 10 reeds opstond bij aankoop?

 

Verwijder alles wat via USB poort op je laptop aangesloten zit en herstart de laptop. Werkt het touchpad dan wel? 

 

Ga dan  naar Configuratiescherm-> Muis. Maak dan van de tabbladen apparaatinstellingen, Hardware en Knoppen een printscreen en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk heb je hier de oplossing (zou werken in verkenner, word, .. en is freeware): http://www.win10pdf.com/pdf-preview.html

 

Want blijkbaar "By default Windows 10 does not have the ability to preview PDF files like images in Windows Explorer or other apps like Office 2010."

 

Maak vooraf best een herstelpunt aan - dan kan je mooi terug - want ik probeerde het progje zelf nog niet uit - maar de site lijkt me te vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Want blijkbaar "By default Windows 10 does not have the ability to preview PDF files like images in Windows Explorer or other apps like Office 2010."

 

 

 

Vraag me wel af waarom het dan op mijn computer met Windows 10 dan wel lukt zonder PDF preview te installeren.

Blijkbaar gebruiken jullie wel Adobe Reader? Zelf gebruik ik Foxot Reader of dat er voor iets tussen zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met Acrobat - mogelijk installeerde je foxit reader (of een ander prog) iets zoals die pdf preview doet?

 

'k kan het ook niet verklaren waarom het bij jou lukt, maar blijkbaar zit het ook in de 10 niet ingebakken:

> zie die pagina van pdf preview (waar die engelse zin uit komt)

> en hier zeggen ze 't ook nog eens: http://www.windows10pdf.com/pdfpreviewer.html

> hier ook weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.