Ga naar inhoud

inhoud wordpdf zichtbaar ipv pictogram


Riann

Aanbevolen berichten

Klik in de verkenner met de rechtermuisknop op de C schijf.

Klik dan op eigenschappen en ga naar het tabblad algemeen. Klik er op schijfopruiming.

Klik dan op systeembestanden opschonen. Zorg dat in het volgend venster Miniaturen geselecteerd is en klik op OK.

 

Ga dan naar je map waarin de pdf bestanden staan en kies bij beeld voor extra grote pictogrammen of Tegels. 

 

Nog niet ok? Ga dan naar configuratiescherm-> Systeem-> Geavanceerde systeeminstellingen-> tabblad Geavanceerd-> prestaties-> Instellingen...

Scrol in het venster dat je dan krijgt naar Miniaturen in plaats van pictogrammen weergeven. Dat zou aangevinkt moeten staan.

Klik dan op Toepassen en OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sterker nog.... het staat al aangevinkt..... 
ik kreeg ook nog de tip dat het zou kunnen komen doordat de PDF in een voorgaande wordversie zijn opgeslagen
en dat ze nu niet goed gelezen kunnen worden
daar wordt nog aan gewerkt

daarnaast komt het probleem naar voren dat mijn rechter muisknop niet werkt in verkenner.... ook zo fijn.... 

maar ik ben erg blij met de moeite die jullie doen!!! t zal uiteindelijk toch wel lukken zeker ...

 

bedankt  :top: 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in de verkenner naar Beeld-> opties-> weergave.

Daar zou bij altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen geen vinkje mogen staan.

 

Heb je dat probleem ook bij afbeeldingen of films ......?

 

daarnaast komt het probleem naar voren dat mijn rechter muisknop niet werkt in verkenner.... ook zo fijn...

 

 

Altijd gehad sinds je Windows 10 hebt of je weet het niet zeker?

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb geen vinkje staan bij altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen,  dus dat is oke

heb dit probleem niet bij afbeeldingen of films, eveneens  :top: 
dat de rechtermuisknop niet werkt in verkenner heb ik volgens mij niet vanaf aanschaf laptop met windows 10 gehad. 
ik meende dat mijn muis kuren vertoonde (was nogal oud) en heb deze vervangen, maar het probleem werd niet opgelost 

 

overigens lukken bewerkingen zoals knippen plakken en kopieren wel middels de codes (ctrl c enzo)

 

ik ga je tip even volgen

 

dank je
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Clarkie, 

 

k heb de link gevolgd maar ik schrik er een beetje voor terug

zie zoveel tekst en dan ook nog in het Engels en het gaat over dingen die ik gewoon niet snap

dus even verifieren:
klopt het dat ik in de lijst onder optie 2 de pdf opzoek en hierop klik om te downloaden, vervolgens openen en ?

als het niks oplevert en ik gooi dat reg file weg... is er dan verder niks verandert?

 

rechtermuisknop zonder extern toetsenbord... eh... k heb maar 1 toetsenbord  :hmmmm:  

en zonder externe muis.... ik kan niet overweg met de touchpad  :blush: .... die doet trouwens niks.... 

moet ik zo onderhand niet gewoon terug gaan naar de leverancier? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet inderdaad het reg bestand downloaden, dan er op dubbelklikken en verder uitvoeren.

Na het uitvoeren herstart je de computer.

 

 

 

Volgens wat ik in het speccy logje zie beschik je over een toetsenbord en muis van logitech of niet?

 

Heb je voor de aankoop van deze laptop dan nog nooit met een laptop gewerkt omdat je vermeld dat je niet met een touchpad overweg kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.