Ga naar inhoud

inhoud wordpdf zichtbaar ipv pictogram


Riann

Aanbevolen berichten

ok : bovenaan: klik op Beeld - dan opent zich een nieuw venstertje (rechts):

 

                    post-20315-0-00229100-1452069174_thumb.j

 

Klik hier op dubbel / enkel paneel - en je krijgt links een 'vak' bij (de pijl verwijst naar dit 'vak'.

     Bemerk: je kan het ook met F10 doen (code staat rechts in dat venster achter dubbel/enkel paneel) - wil je dat venster links nièt, dan verwijder je het met er opnieuw op te klikken (of opnieuw F 10 te doen)

 

Klik nu opnieuw op Beeld

     en daar klik je op beide dingen die ik in post 9 (hierboven)op het plaatjes omkaderd heb.

     dan krijg jij je voorbeelden te zien zoals je wenst.

 

nog bijkomende vragen: stel ze maar hé !

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Passer, 

 

dank je wel voor je uitgebreide reactie. 

 

ik denk dat ik al weet waar het 'niet zien' vandaan komt. 

wat ik als afbeelding plaatste, is al wat ik zie wanneer ik op 'beeld' klik

dus geen lijstje zoals bij u, maar een lint waarom de keuze dubbel/enkel paneel niet eens voorkomt

 

wanneer ik op F10 klik krijg ik dit ook niet te zien maar de mogelijkheid van het benutten van een tweede scherm

 

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ben al terug mee: je bekijkt je pdf's vanuit de verkenner van windows,

maar heb je ook het programmatje gedownload, geïnstalleerd en dat programmatje dan in gang gezet?

 

dàn krijg je de opties zoals op mijn plaatje.

 

samengevat: vanuit verkenner ga je dit niet zien, vanuit het programma wèl (je moet dus wel telkens dat programma openen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gedaan zoals u zei.... maar nog steeds krijg ik de ikonen van pdf en niet de afbeeldingen naast elkaar

maar wel 2 schermen naast elkaar.... echter, dat was niet hetgeen ik bedoelde. 

 

t blijft toch erg lastig op deze wijze

kennelijk kan ik niet goed uitleggen wat ik bedoel.

 

echter.... mocht dit op enig moment lukken.

het steeds vanuit dit programma moeten openen is nogal omslachtig

ik heb altijd vanuit verkenner gewerkt en daar zag ik de bestanden gewoon zoals gewenst

 

afijn....altijd weer een gedoe ...nieuwe apparatuur.  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar helaas geeft dat niet de kans om diverse pagina's op rij naast elkaar te bekijken...hetgeen voor mij wenselijk is

 

 

 

 

 

kennelijk kan ik niet goed uitleggen wat ik bedoel.

 

 

ik heb altijd vanuit verkenner gewerkt en daar zag ik de bestanden gewoon zoals gewenst

 

afijn....altijd weer een gedoe ...nieuwe apparatuur.  :(

 

 

Misschien moet je beter omschrijven wat de bedoeling is want.... wat bedoel je met meerdere pagina's naast elkaar?

En wat in oudere Windows versies kon kan nu ook in de verkenner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorheen kon ik gewoon in verkenner mijn bestanden bekijken zoals u in het eerste voorbeeld aangaf (zie bestand 1)

 

maar nu zie ik in verkenner alleen de ikoontjes/pictogrammen PDF (zie bestand 2)

met het programma, krijg ik wanneer ik uw aanwijzingen volg dit (zie bestand 3)

 

ik kan het werkelijk niet duidelijker omschrijven/tonen

 

dank u voor het geduld

v.rg.r Riann

post-35087-0-81815200-1452097391_thumb.j

post-35087-0-60353200-1452097401_thumb.j

post-35087-0-23381400-1452097453_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooraf: Bovenaan in je balk: klik Tools eens open en ga dan naar settings of druk op je F12

 

post-20315-0-26114900-1452098069.jpg - kies hier voor Dutch en je krijgt je progje in het Nederlands - is al iets makkelijker :)

 

 

Verder: Ik begrijp je niet helemaal : je wil het hebben zoals in bericht 2 ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha, Nederlandstalig is vast gelukt  :top:

 

en ja, zoals u reageerde op mijn vraag in post 1.... een map in verkenner openen en daar de pdf bestanden zien weeergegeven als afbeeldingen is precies wat ik me wens en zo heb ik het ook altijd gehad

vandaar dat ik dacht dat het met het downloaden van het programma freecommander op te lossen zou zijn.... in verkenner

net zoiets als een programma hebben en instellen zodat je je foto's altijd gelijk in de map zelf opent en ziet.... bv met irfanview

wil ik iets wat mijn wordpdf's in de map in verkenner altijd gelijk opent met...... zodat ik ze in de map naast elkaar kan bekijken

en niet afhankelijk ben van het voorbeeldvenster of van openen (waar je ze per stuk ziet)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.