Ga naar inhoud

Vertraging typen windows 10 - Office 2013


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik bedoelde eigenlijk een draadloos toetsenbord, maar dat zal je dan wellicht ook hebben.

 

Probeer eens je ontvanger in een andere usb-poort te steken , maar nog beter (als je het hebt): gebruik een usb-kabel die je in je usb-ingang steekt en steek je ontvanger in het andere einde en leg dit einde dan even op verschillende plaatsen: weg van je computer, hier of daar (zover je komen kan) en kijk of er verschil op zit.

 

Het kan gewoon interferentie zijn met een of ander draadloos toestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik niet dat het iets gaat veranderen, maar je weet maar nooit.

 

(Toen ik daarstraks schreef: 'Probeer eens je ontvanger in een andere usb-poort te steken' bedoelde ik: als je vooraan en achteraan usb-poorten hebt: wissel eens met een poort voor/achteraan - enne: als je usb2 en 3 hebt, kan je ook proberen van ze in een usb3 te steken ~ als ze al niet in een 3 zit natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC teruggedraaid naar Windows 7.

En wat schetst mijn verbazing: precies hetzelfde probleem :(

Ik ben weer terug naar Windows 10, want daar ligt het dus niet aan.

Mijn volgende stap is het netwerk.

Of programma`s die het netwerk belasten, als synchronisatie programma`s voor outlook (mail + agenda)

Iemand suggesties? Die zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb van Office mijn documenten en outlookbestanden op een NAS staan in het netwerk.

Die bestanden heb ik daar vanaf gehaald en lokaal gezet.

Ik ben nu van de storing af.

Er is dus iets met m`n (GB) netwerk dat voor de vertraging zorgt.

Geen idee wat, maar voor eerst ben ik even klaar.

 

Ik zou mn netwerk moeten checken. Heb alles (accespoint en GB router van de stroom gehad, gereset etc etc maar

heb geen idee wat daarin voor de hik kan zorgen.

 

Dat is de huidige status.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.