Ga naar inhoud

kolom toevoegen aan rij met zelfde gegevens op alfabet?


maaike85

Aanbevolen berichten

Alpha, dank voor je hulp.

 

Ik heb getest in kolom A bij rij 113 maar dan komt hij niet op alfabet in de kolom helemaal bovenaan.

Maar als ik op bijvoorbeeld rij 10 iets invul, dan doet hij het wel netjes op alfabet.

 

Ik loop toch nog tegen wat probleempjes aan.

Ik heb Chantal op vakantie gezet in maart tot april, maar omdat er tabbladen zijn met 1e 2e 3e en 4e kwartaal, neemt hij het niet over naar het volgende tabblad. want maart en april vallen in kwartaal 1 en in kwartaal 2. Toen ben ik alle weken aan elkaar gaan plakken in het 1e kwartaal maar kwam er nog niet uit. Hij geeft een foutmelding als ik plak, en vervolgens zijn alle datum nr's blauw met een streep erdoor. als ik het document opslaan, is het weg. Alleen kwam ik tot de ontdekking dat hij vanaf week 27 zondag en maandag als weekenddagen arceert, ipv zaterdag en zondag. Ik krijg het niet gewijzigd. Ik snap er niets van. Ik ben ook nog niet zo goed in excel. 

Hoe kom ik hieruit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.