Ga naar inhoud

kolom toevoegen aan rij met zelfde gegevens op alfabet?


maaike85

Aanbevolen berichten

Ik heb een kolom voor de naam geplaatst. En die locatie genoemd. Ik heb personeel op verschillende locaties werken en wil graag dat de vakantie aanvragen per locatie worden gesorteerd. Dus op alfabet. Maar als ik op sorteren en dan van a tot z klik krijg ik een foutmelding. En wil ook dat de kolommen ernaast dan mee gaan. Niet dat ik straks de locatie op alfabet heb maar dan niet meer kloppend bij de persoon. Snap je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat sorteren moet toch gewoon lukken op de normale manier hoor.

 

- Selecteer A13:CT112

- Kies in het menu: "Gegevens" - "Sorteren".

- Kies onder "Kolom" bij "Sorteren op": "Locatie" en verder: "Sorteren op": Waarden en "Volgorde": van A naar Z (maar dat standaard al zo ingesteld).

- Klik op "Ok".

De gegevens zouden nu in de door jou gewenste volgorde moeten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets gedaan met een nieuw persoon toevoegen en sorteren het ging mij alleen maar om de onjuiste datums.

 

Ik wil nog wel even kijken naar de weeknummers maar om welke cellen gaat het precies

Heb je de nederlandse versie van excel of de engelse

Voor de meeste functie maakt het niet uit, die worden automatisch  vertaald.

Hier wordt echter gebruik gemaakt van weeknummer en die wordt nou net niet vertaald

in het engels is het 'WEEKNUM' en in het nederlands is het 'WEEKNUMMER'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.