Ga naar inhoud

spel verdwijnt naar taakbalk


peter68

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

 

In nederland is uploaden verboden maar downloaden niet dacht ik??

In Nederland is downloaden ook verboden ;)

Tijdje geleden stelde ik vraag bij Ubuntu.NL forum,over Spotlite...heb één antwoordje gekregen!

Beste je topic word gesloten wegens illegaal :D .

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van middag iets gevonden om  spellen van Google Play te spelen op Windows pc,gratis of betalend en je gummy drop is ook aanwezig .En legaal!!

Je werkt wel in Android layout.

Hier en hier vind je info.Ze spreken van Windows 10 heb het zelf getest in Win8.1.en het werkte.Met Win7 ja weet ik niet....

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig dit speelt zo normaal.

 

De schone opstart durfde ik bijna niet te doen,

 

(was vroeger gefascineerd door register programma's, ben toen vaak de mist ingegaan, heb mijn  zoons moeten beloven nooit meer in het register te kloten)

 

toch gedaan en het spel bleef stabiel.

 

Op deze manier zou ik het kunnen spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schakelt de items stuk per stuk opnieuw terug in, je herstart je PC en dan test je je game ... je gaat door tot het fenomeen opnieuw optreedt, het laatst ingeschakelde item is dan de boosdoener.

 

Daar ga je inderdaad eventjes mee zoet zijn, ja ... maar enkel op die manier kan je de boosdoener eruit filteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan !

 

Wees alert welke programma's je installeert: je hebt immers tot op heden de boosdoener nog altijd niet ontmaskerd ... dus, installeer je in je nieuwe Windows identiek dezelfde programma's dan is de kans is bestaande dat hetzelfde fenomeen ook opnieuw optreedt in je nieuwe installatie ... hou daar rekening mee !

 

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.