Ga naar inhoud

Laptop c schijf is vol


pola

Aanbevolen berichten

Hallo goede middag
 

Mijn c schijf staat in het rood

Ik heb ccleaner gebruikt, schijf controle en defragmenteren heb ik gedaan, maar er verandert niets, ik heb geen foto’s en muziek en geen programma’s op de c schijf daar mijn pc in twee partities ingedeeld is, en alles op de programma en dataschijf D staat

Ik heb een laptop.
 

Windows 7 premiun

 

Fabrikant Assusek

Classificatie 6.7

Processor  (int) ®Corei7-3610CUP@2.30Hz 2.30Hz

Geinstlleerd geheugen (ram) 8.00 gb(7.89GB beschikbaar)

Type 64 Bits

 

Hartelijk dank Pola

 

post-5319-0-32284800-1455799793_thumb.jp


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dank zij Microsoft wordt er  (ongevraagd) Windows 10 gedownload op je computer.

Om plaats te winnen mag je onderstaande uitvoeren indien je geen behoefte hebt aan een Upgrade naar Windows 10.

Vermeld in dan in een volgend bericht het resultaat.

 

http://www.thewindowsclub.com/delete-windows-bt-ws-folders-windows-10

 

http://www.pc-helpforum.be/topic/61712-windows-10-upgrade-verzoeken-permanent-verwijderen-en-beheren-met-gwx-control-panel/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen

Bedankt Clarkie

Ik ben uren bezig geweest om alles te begrijpen, en heb je linken uit geprobeerd,maar het komt er op neer dat je moet kopen, mijn laptop is 4 jaar oud, heb vorig jaar alles opnieuw laten instaleren na een crach dat heeft 180 € gekost

Is windows 10 nodig ? kan ik met de 7 verder, wat raden jullie aan.Mijn testen.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap helemaal niet hoe je aan Fixmypc en Reimage ben geraakt???Deze tools zijn totaal waardeloos,verwijder die maar snel!!

In linken van Clarkie zeker niet...Lukt het niet Windows10 te verwijderen met de eerste link Clarkie?Snap je iets niet,gewoon vraag stellen.

Want op het net naar tools zoeken,kun je alleen maar meer problemen krijgen hoor!!!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 heb je linken uit geprobeerd,maar het komt er op neer dat je moet kopen,

Is windows 10 nodig ? kan ik met de 7 verder

 

 

Je hoeft helemaal niks te kopen. En je kan gerust met Windows 7 verder daarom ook de twee links in bericht 6 waarmee je alles wat op je computer aanwezig is  van Windows 10 verwijdert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.