Ga naar inhoud

tabel kopieren naar nieuw werkblad


maaike85

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wie kan mij helpen?

Ik heb via dit forum een bestandje gekregen, en wil het schema kopieren naar een nieuw werkblad.

Hoe doe ik dit?

En hoe kan ik meer als 100 personen toevoegen? Ik wil namelijk 500 personen toevoegen.

Ik heb het geprobeerd, maar het lukt mij niet. En ik ben totaal niet handig met excel dus wie kan mij alstublieft helpen?

 

Groetjes Maaike85

verlof.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Druk ALt-F11 (de Alt-toets ingedrukt houden terwijl je op F11 drukt), je komt dan in de vba-editor.

2. Haal daar de macro weg die bij "ThisWorkbook" hoort.

3. Ga naar het te kopiëren blad en klik daar 1 keer op het vakje boven de 1 van de rijnrs. en links van de A van de kolomnamen; het volledige blad wordt dan geselecteerd.

4. Klik op het icoon "Kopiëren".

5. Ga naar het blad waarheen je wil kopiëren, klik ook daar 1 keer op het vakje vermeld onder punt 3, en klik op de knop "Plakken".

6. Hef de selectie van de geselecteerde bladen op.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik het toch goed omschreven had. Ik herhaal:

- Druk ALt-F11 (de Alt-toets ingedrukt houden terwijl je op F11 drukt), je komt dan in de vba-editor.

- Aan de linkerkant zie je staan (als je goed kijkt): ThisWorkbook. Dubbelklik daar op, aan de rechterkant zie je dan de macro staan die je moet verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.