Ga naar inhoud

Internet explorer werkt niet meer


Rud06

Aanbevolen berichten

steeds als ik aan  het surfen ben,verschijnt op mij monitor  de melding dat

Internet explorer werkt niet meer.  en dan sluit de betreffende site(s) waar ik op dat moment op zat.

het is begonnen een week  of vier geleden. ik heb niks verandert of gedownload ofzo

ik maakt gebruik van Windows 7. wie kan mij hiermee helpen?

post-1936-0-43657700-1459777383.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt gebruik van Windows 7? Jij had je vraag gesteld in het Windows 10 forum...... vraag verplaatst naar het correcte forum zijnde Windows 7.  ;)

 

 

- Open Internet explorer.
- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:
Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).
Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt gebruik van Windows 7? Jij had je vraag gesteld in het Windows 10 forum...... vraag verplaatst naar het correcte forum zijnde Windows 7.  ;)

 

 

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Ik heb het gedaan. maar het heeft niet geholpen.

het probleem blijven voorkomen. Heb daarna nog één maal geprobeerd,maar dan krijg ik te zien dat :voordat u instellingen voor internet explorer  kunt instellen dient u eerst alle geopende vensters en programma's te sluiten. .maar  met de venster Internetopties open kan ik  Internet explorer niet sluiten.dan blijft Internetopties knipperen.als ik dat sluit. moet ik toch Internet Explorer te openen om bij Extra te kunnen komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

 

 

 
 
Heb je ook de volautomatische procedure geprobeerd?
 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
 
 
Indien bovenstaande niets oplevert mag je onderstaande uitvoeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 
 
Heb je ook de volautomatische procedure geprobeerd?
 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
 
 
Indien bovenstaande niets oplevert mag je onderstaande uitvoeren.

 

En dat lukt ook niet. om de RSIT 32 / RSIT 64 bit te downloaden. ik heb van  alles geprobeerd,maar het download begint te lopen en stopt er steeds bij 6%

ik klik op downloaden en onder op  de balk komt uitvoeren    opslaan en annuleren. ik kies uitvoeren en dan begint het en stopt bij 6%

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke anti-virus gebruik je?

Ik zie namelijk Kaspersky maar ook sporen van Panda Security en van Symantec.

Vermoedelijk is Kaspersky de actieve virusscanner en zijn het enkel restjes van een verwijderde Panda Security.

Symantec (Norton?) kan ook enkel een backup tool zijn.

Graag enige duidelijkheid hieromtrent.

 

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f};c
C:\windows\Reimage.ini;f
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.