Ga naar inhoud

Installatie Windows 10


PolH

Aanbevolen berichten

Wat me niet aanstaat is je plaatje in bericht 6 - je 'systeemschijf' (de D dus) is 9 MB groot - dat kan dus niet want op een schijf van 9 MB kan geen systeem staan. (of je moet nog gaan werken met windows 3.11  :-)  )

 

ga eens naar je schijfbeheer (rechts klikken op je windowsicoon in de taakbalk en ergens bovenaan staat het) en maak daar eens een plaatje van en plaats het hier?

'k ben benieuwd of dit hetzelfde zegt als hierboven... (trek eventueel het plaatje wat open zodat we alles kunnen zien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me niet aanstaat is je plaatje in bericht 6 - je 'systeemschijf' (de D dus) is 9 MB groot - dat kan dus niet want op een schijf van 9 MB kan geen systeem staan. (of je moet nog gaan werken met windows 3.11  :-)  )

Ik denk dat je hier het plaatje verkeerd interpreteert.

De 9 MB is de vrije ruimte op de D schijf.

De D schijf zelf is 299 MB groot.

 

Het blijft wel een rare configuratie van de schijven.

Misschien dat een afbeelding van het schijfbeheer enige duidelijkheid schept.

 

Anders een speccy logje maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Sorry, Kweezie: 't moest due 299 zijn i.p.v. 9 - maar het blijft vreemd: op een schijf van 299 mB kan geen (huidige) windows èn normaal heeft een systeempartitie ook geen driveletter..

 

even wachten op het plaatje - als het al duidelijkheid brengt - en dus anders idd een speccy

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is hier wat verwarring.

ik heb de D partitie kunnen vergroten, na veel moeilijkheden, naar 528 MB.

Heb zonder problemen Win10 kunnen installeren.

het probleem mag gesloten worden.

in bijlage de schijfverdeling.

post-8329-0-60724300-1463132323_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.