Ga naar inhoud

Achtergrond doet heel raar. (Rare vakjes komen bij selectie)


brooky1010

Aanbevolen berichten

Beste leden van pc-helpforum.be,

 

Ik heb onlangs een probleem gevonden dat niet erg veel kwaad kan doen, maar wel zeer vervelend is. Misschien heeft iemand een oplossing hier voor?

(Gelieve naar het filmpje te kijken wat het probleem is)

Klik hier

 

Dank bij voorbaat, Brooklyn

 

 

Als je niet op de link kan klikken, klik hier

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dus dat die gele vlakken op je schermen verschijnen ? Dat lijkt me toch niet meteen handig en leuk te zijn. Gebeurt dit automatisch ? Of enkel als je met de cursor over het scherm gaat ?

 

Zoals je in het filmpje ziet gebeurt dit als ik een zone op m'n desktop selecteer. Als ik dan m'n muis los laat, verschijnt het vakje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, het zou belachelijk zijn te antwoorden zonder dat filmpje te bekijken ... een muisinstelling kan dit wel degelijk veroorzaken. Maar dan kan het softwarematig aan de instellingen van de muis liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, het zou belachelijk zijn te antwoorden zonder dat filmpje te bekijken ... een muisinstelling kan dit wel degelijk veroorzaken. Maar dan kan het softwarematig aan de instellingen van de muis liggen.

Oh sorry, excuseer mij. Ik zal eens proberen. Voor de moment heb ik er geen probleem mee. Hopelijk blijft het zo! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, excuseer mij. Ik zal eens proberen. Voor de moment heb ik er geen probleem mee. Hopelijk blijft het zo! :)

 

Geen probleem ... bekijk het eens en mocht het zich opnieuw voordoen, probeer dan eens met een andere muis (als je die in je bezit hebt of even kan uitlenen). Je weet nooit wat dit oplevert in dergelijke gevallen. Succes ermee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.