Ga naar inhoud

probeem met opnameapparaat - skype


wenneke

Aanbevolen berichten

Avast is een goed anti-virusprogramma net zoals AVG maar als je niet 100% tevreden bent, kan je Avira ook nog proberen.

 

Chrome en Firefox zijn minder gevoelig voor dit soort zaken dan Internet Explorer maar helemaal uitsluiten kan je dit toch niet.

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

 

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

IK heb de c cleaner een keer of 3 / 4 gedaan en toen was alles weg.

Daarna wilde mijn pc ineens een update doen, van windows denk ik.

Daar is hij meer dan 2u mee bezig geweest, jeetje, net als je wat wil gaan doen :)

Toen terug proberen chrome te gebruiken en het probleem is nog steeds hetzelfde.

 

Wat nu?

Groet,

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Na de scan krijg je de melding wachten op actie boven de voortgangsbalk.
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

 

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, 

 

Vandaag kreeg ik ook al de pop ups in explorer, waar ik nu al de hele week in werk. Ik kon ook totaal nt mr verder werken.

Dus afgesloten en wilde nu meteen deze cleaner doen vanuit opera.

Ik kan ineens niet meer inloggen in pc.

Gisteren heb ik n lange update mtn doen van windows.

Mijn pw is al zo lang zelfde en nu lukt t niet Meer. 

 

Ze zeggen dat ik moet kijken of mijn windows live ps juist is.

Ik heb net in hotmail ingelogd via tablet en dat gaat wel gewoon.

Wat moet ik doen? Snap er niets van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update, heb meer Dan een uur met Microsoft gechat en nog steeds niet kunnen inloggen.

Ik moet nu iets downloaden dat mijn pc naar staat van voor de update van Gisteren gaat brengen.

Toch maar raar want deze ochtend kon ik gewoon inloggen.

Kan dit door al die Mal ware komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, wenneke zei:

Toch maar raar want deze ochtend kon ik gewoon inloggen.

Kan dit door al die Mal ware komen?

Malware kan rare effecten hebben of rare dingen doen met je systeem.

 

16 uren geleden, wenneke zei:

Ik moet nu iets downloaden dat mijn pc naar staat van voor de update van Gisteren gaat brengen.

Is dit gelukt?

Is de pc teruggezet naar een vorige staat?

 

Heb je AdwCleaner al uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nee, nog  niet, pc is niet toegankelijk.

Heb eerst ergens anders een bestand gaan downloaden dat wel 6u nodig had.

Vandaag probeer ik het process v Microsoft door te gaan maar vraag  met Toch af of het wel door de update koMt en nt door de  malware...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt het wel om de pc op te starten in veilige modus?

 

Houd de shift toets ingedrukt terwijl de PC opnieuw opstart totdat een scherm verschijnt met verschillende opties.

Kies vervolgens:

  • problemen oplossen
  • geavanceerde opties
  • opstartinstellingen
  • druk vervolgens op 4 of F4 om Windows 10 veilige modus te starten

Als dit lukt, probeer dan een systeemherstel te doen naar een herstelpunt van voor de update van 07 sept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wel, ik heb dus letterlijk met 6 verschillende mensen van Microsoft gechat die dagen en niemand heeft mij echt kunnen helpen om dit proces door te gaan.

Ze hebben mij windows 10 ergens anders laten downloaden en uiteindelijk kon niemand mij begeleiden om de pc terug in orde te brengen, zonder data te verliezen.

Toen zat er dus niets anders op dan mijn pc naar een winkel te brengen vermits ik zelf met geen enkele cleaning meer kon verder doen omdat ik niet kon inloggen met mijn paswoord.

De pc heeft een grondige cleaning gehad in de winkel maar wat hij mij toen vertelde sloeg alles:  ik kon blijkbaar niet meer inloggen omdat die windows update de taal van mijn systeem of toetsenbord had veranderd (weet niet meer wat) dus toen ik mijn paswoord zo ingaf, dan accepteerde die dat nooit omdat het niet klopte.

Ik kan er met met mijn verstand niet bij dat niemand van die 6 mensen bij Microsoft hier is opgekomen, zo simpel dit was.

Wat een gedoe en heel veel stress , man, man...

 

Zo, dan ben je ook op de hoogte, je kan me niet meer helpen met de cleaning , maar toch bedankt.

 

Hopelijk tot niet te snel :)

 

Groet,

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de informatie.

 

We weten al langer dat met de windows updates soms instellingen worden aangepast (of teruggezet naar de standaardwaarden) waardoor er problemen ontstaan, maar dit slaat echt alles. :angry:

En het ergste is dat Microsoft daar mee weg komt. :mad:

 

In elk geval bedankt voor de feedback.

Dan kunnen we dit probleem ook afsluiten.

Nog veel plezier met je pc  :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.