Ga naar inhoud

Vastlopen 2


henkbruijn

Aanbevolen berichten

De muis is draadloos en het toesenbord is usb. Wat ik ook verplaats of doe, ik kom niet verder dan het inlogscherm. Daar is van een muis niets te ontdekken en het toetsenbord ook niet. Niets reageert of is te zien.

ik heb op de pc het programna diagnostic gedraaid, en dat was allemaal uitstekend.

vriendelijke groet,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2016 om 22:11, Dasle zei:

Als ik het topic zo overloop is het probleem ontstaan toen er al een tijdje geüpgrade was naar Windows 10, of had je het probleem ook al ten tijde van WIndows 7?

Tenzij ik het niet opgemerkt heb is deze vraag nog niet beantwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Droske, dat is waar, sorry. Ik heb in die enorme hagelbui gezeten en nu is mijn auto en caravan helemaal naar de knoppe. Dat heeft even afgeleid.

Maar je hebt gelijk. Vanaf het begin gingen dingen niet helemaal naar wens. Opeens had ik problemen met usb, met name mijn toetsenbord deed het soms niet. Zo werd het steeds erger tot nu. Nu zie ik hem opstarten en krijg het inlogscherm in beeld. Maar geen muis te zien en mijn toetsenbord reageert nergens op.

gr. Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, henkbruijn zei:

Ik heb in die enorme hagelbui gezeten en nu is mijn auto en caravan helemaal naar de knoppe.

Dat is brute pech!

 

We weten echter nog altijd niet of je die problemen ook al onder Windows 7 had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, met win 7 ging alles prima. Maar sinds win 10 is geïnstalleerd begonnen de problemen. Het is een Dell xps8300. Op F12 kan ik bij het opstarten een diagnostic programma opstarten. Alles was in orde, dus.......

het zal wel softwarematig zijn, maar in win 10 is geen save mode op te starten. Ik kan dus niets meer doen, omdat het toetsenbord en de muis niets doen als ik tegen het Win10 inlogscherm aankijk. 

Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden.

 

gr. Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan wel save mode opstarten maar dat is anders dan je gewoon ben maar dan moet de toetsenbord werken.

Indien je niet in Windows 10 binnen kan is veilig modus op een andere manier:

Blijven drukken op shift toets en dan aan/uit knop van computer drukken.

Dan Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten.

Dan op toets 4 of 5 met netwerk om in veilig modus te kunnen. (cijfer toets)

Niet F4 of F5

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.