Ga naar inhoud

100% disk usage WIN 10 upgrade


Angelo C

Aanbevolen berichten

Nieuwe laptop gekocht van Toshiba

I5 proccesor , 8 gb ram , 1T harde schijf , windows7 pro.

Heb deze uitgepakt , ingesteld en geupgrade naar windows 10. Een virus is 100% uitgesloten

Laptop was meteen veel trager en 100%  disk usage --> systeemgeheugen en gecrompimeerd geheugen

Wat heb ik al gedaan?

 

-Uitzetten superfetch / win search

- uitzetten windows tips

-  En deze 2 opties http://appuals.com/100-disk-usage-by-system-and-compressed-memory-in-windows-10/...

 

 

 

 

aangepast door Angelo C
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt pas een nieuwe laptop en geen gebruik maken van garantie.

Je hebt 8 GB geheugen en dan zou het zelfs moeten werken zonder virtueel geheugen en dus had verhoging geen zin.

Misschien was je met iets heel zwaar bezig.

Download HD Tune en sla het bestand op.Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.HDTune-error-scan.pngVervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.Wat is het resultaat van deze test?

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou de 3de laptop zijn die ik op week tijd zou terug sturen.

Telkens met hetzelfde probleem. Zelfs als windows 10  er standaard op stond.

Ben momenteel Hd tune aan het uitvoeren.  Ter vergelijking draai ik deze ook op mijn vaste pc I7 4770k , 16 ram , Gtx 650ti , 2 T 7200rpm , windows 10

Mijn vaste pc haalt bijna 200 MB/s en is bijna klaar, de laptop haalt slechts 50 - 60 MB/s nog niet in de helft en 1uur vroeger gestart.  Momenteel geen damaged blocks. Chkdsk ook ok

 

aangepast door Angelo C
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeten :   Schijf maakte veel geluid met WIN 10.Gisteren laptop terug gedowngrade naar win7pro . Liep volledig vast. Terug opgelost met Toshiba recovery factory reset. Geluid schijf terug normaal

Maar volgens mij is de laptop nog steeds te traag voor de specs die hij heeft... Of mss ben ik te gewend aan mijn pc. 9 seconden om volledig op te starten en de laptop 30 seconden en nog eens 30seconden voor hij "vlotjes" werkt en heeft het redelijk moeilijk met multitasking

aangepast door Angelo C
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.