Ga naar inhoud

Win 10 aanpassingen


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Hoe kan ik de folder "Windows.old", die ontstaan is bij het installeren van Windows 10, wegkrijgen. Telkens als ik probeer die te verwijderen, krijg ik bericht dat ik administrator rechten moet hebben. Ik ben zelf administrator van mijn PC, en toch kan ik die folder niet wissen. Hoe kan ik mezelf in dat geval toch als administrator zetten?... of wat kan ik best doen om die folder toch weg te krijgen?


En ook dit: is het mogelijk om aan de Edge een menu-bar vast te maken, zoals bij IE, met mogelijkheid om bv het beeld groter of kleiner te maken, en, andere acties?

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bijna alles is weg in de folder Windows.old, alleen staan er nog 2 subfolders in, namelijk Program Files, met daarin een subfolder WindowsApps, en de tweede subfolder WIN met daarin een subfolder InfusedApps, maar geen van beide kan ik openen.... Samen bavatten ze O bestanden en O bytes, dus de schijfruimte is vrijgegeven, alleen stoort het me wel wat dat die Windows.old er nog staat....

Wat was dat met de oudere Windows-versies toch allemaal veel gemakkelijker!

 

Nu nog die Edge, kan daar een menu-bar opgezet worden?

 

Groeten

Jive1 - Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jive1 zei:

Hey!

Bijna alles is weg in de folder Windows.old, alleen staan er nog 2 subfolders in, namelijk Program Files, met daarin een subfolder WindowsApps, en de tweede subfolder WIN met daarin een subfolder InfusedApps, maar geen van beide kan ik openen.... Samen bavatten ze O bestanden en O bytes, dus de schijfruimte is vrijgegeven, alleen stoort het me wel wat dat die Windows.old er nog staat....

 

Krijg je weg met Unlocker  (die heeft een optie Verwijderen - en daarmee haal je heel het ding weg :) 

aangepast door kape
Unlocker PCH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.