Ga naar inhoud

PC werkt nog steeds traag na herstel na virus


JanCl

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Een paar dagen geleden haalde ik een virus binnen op mijn computer na het downloaden van een bestand en het openen er van. 

Heel de pc liep vast, allerlei programma's installeerden automatisch en allerlei kaders kwamen open op het scherm. 

De IT-man heeft het probleem (zo goed als volledig) kunnen oplossen lijkt het. De pc werkt terug normaal op het eerste zicht en ik vind geen vreemde programma's of dergelijke meer terug. 

Maar het lijkt mij dat de pc sindsdien een stuk trager werkt, vooral het tekenprogramma Vectorworks werkt een stuk trager volgens mij. Ik heb reeds geprobeerd dit te verwijderen en te herinstalleren, maar zonder verbetering. Kan er nog iets achter gebleven zijn van het virus die dit veroorzaakt?

 

Een snelle scan met MBAM heeft 0 gedetecteerde objecten. 

ADW Cleaner maakt een scan en vind een 15-tal resultaten, maar als ik die wil verwijderen loopt ADW en de pc volledig vast (heb een hard reset moeten doen).

HiJack This heeft ook een foutmelding, zie bijlage. In bijlage ook het logje van HJT.

 

Alvast bedankt voor jullie advies!

 

 

 

hijackthis.log

HJT_foutmelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.