Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben een beetje ten einde raad dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

Ik vond onlangs de oude videocamera van mijn overleden opa terug (zie figuur 3). Bij die camera zitten allemaal oude kleine cassetjes (zie figuur 1) met daarop opnames van reizen, familiefeestjes die wij nog nooit gezien hebben (van onschatbare waarde dus). Nu zou ik graag die opnames kunnen afspelen op mijn pc, of op usb of dvd zetten (zodat ik ze kan doorgeven aan de rest van de familie). Ik kan de opnames bekijken wanneer ik de camera aansluit op mijn tv met de kabel die te zien is in figuur 2 (de gele en de witte uiteinden steek ik in de camera, de scart kabel in mijn tv). Maar ik zoek een oplossing waarbij dit ook lukt zonder de camera. 

Alvast bedankt!

PS: Laten overzetten in een winkel is niet echt een optie aangezien we bij een vorige omzetting van video naar dvd 65 euro hebben moeten betalen en het nu om 20 cassettes gaat (die ook nog eens anders van model zijn dus ik weet niet of dat zelfs kan). Dus ik ben op zoek naar een iets goedkopere manier.

Figuur 1.jpg

Figuur 2.jpg

Figuur 3.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.842
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    JazzyJazz
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door De Clercq Andy
      Hallo,
      een laptop die ik als vriendendienst "opruim" blijft erg traag opstarten & lopen.
      Zelf heb ik al volgende stappen ondernomen:
      - schuifopruiming
      - uitschakelen onnodig lijkende auto opstartende apps
      - cclaener 
      - MBAM -> vond 28 bedreigingen.

FRST logje steekt in bijlage.
      Kunnen jullie me zeggen wat ik verder moet doen om deze laptop terug clean te krijgen?
      Alvast bedankt voor de hulp!

FRST.txt
    • Door Omiht17
      Ik heb 8 GB ram op mijn pc maar alle games geven aan dat er maar een maximum van 2048 mb beschikbaar is.
      Dit is nooit echt een probleem geweest totdat ik nu in Assassin's creed Valhalla moet switches naar Ultra settings door de ''Unwelcome mission bug''.
      Dit kan de game niet aan en crashed gelijk.

kan iemand mij helpen mijn volledige ram geheugen te kunnen gebruiken?

MVG Thimo Smits
    • Door m.ramtin
      Goedemiddag,
      Mijn laptop loopt elke keer helemaal vast. Zelfs mijn muis beweegt dan niet meer en ik weet niet hoe ik dit probleem op kan lossen?
      Ik gebruik een Dell Latitude E6540 met windows 10.
      Ik heb mijn laptop al geupdate, maar dat heeft helaas niet geholpen.

• Door dreivilo47
      Ik wil graag een snelkoppeling die altijd werkt zonder de paden aan te passen wanneer ik m'n usbstick gebruik op een andere pc.

Voorbeeld: Ik heb een snelkoppeling om de PowerShell ISE op te starten als admin.
      Het doel van de snelkoppeling is: %windir%\system32\WindowsPowerShell\v1.0\PowerShell_ISE.exe "W:\PowerShell\test-code.ps1","W:\PowerShell\template_script.ps1"

"W:" of "W:\" zou dus moeten vervangen worden door iets wat altijd werkt.  Iets in de aard van "%windir%".

Iemand een suggestie?
    • Door Helpme!!!
      Mijn acer laptop die ik recent nog heb geupdate naar windows 10 heeft verbindings problemen. Als je de pc opstart is er niks aan de hand en je kunt er gewoon op surfen. Na ongeveer 15 minuten verlies ik alle verbinding met het internet en moet ik de pc opnieuw opstarten en dan herhaalt dit proces zich. Wat is het probleem en hoe los ik dit op ?
  • Nieuwe aanmaken...