Ga naar inhoud

Virus op mijn laptop


Aanbevolen berichten

Beste,

 

Mijn naam is Nick en ik ben nieuw op dit forum! Van het weekend haalde ik een bestand binnen op mijn laptop en niet wetende dat mijn vriendin mijn scanner had uitgezet (waarom? Geen idee!). Jullie raden het al... Ja er staat dus een virus op mijn pc, windows defender werkt niet meer en is ook niet meer op te starten!

Nu dacht ik slim te zijn om een virusscanner (ashampo) via de externe schijf te installeren en een scan uit te voeren! 31 VIRUSSEN! Heel deel via de scanner kunnen verwijderen maar lang niet alles! Sommige zijn alleen handmatig te verwijderen, maar zijn nergens te vinden! Ik ben wat dat betref een leek met computers en hoop dat jullie mij willen en kunnen kunnen helpen! 

 

Mvg,

Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan in elk geval ons best doen om je te helpen.

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites