Ga naar inhoud

Pc blokkeert


Kikix

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Het is al een paar jaar geleden dat ik een probleem had en ben toen zeer goed geholpen geweest. :-)

 

Sinds weken blokkeert mijn laptop (merk: Acer). Ik heb Windows 10 maar heb de indruk dat het probleem na een update is begonnen.

 

Ondertussen heb ik 2 herstelpunten geprobeerd en geannuleerd omdat het eerste herstelpunt mislukt was (ik kreeg een foutmelding) en bij het tweede herstelpunt Google Chrome niet meer opstartte en de laptop nog steeds blokkeerde. Bij elke blokkade schakelde ik mijn laptop uit en terug aan met de aan -en uit knop. Maar sinds een paar dagen blokkeert hij onmiddellijk bij opstart. Ik kan dus niets meer gebruiken op mijn laptop. 

 

Is dit een algemeen probleem of een technisch probleem met mijn mousepad? 

 

Graag jullie hulp of een verwijzing naar een link op jullie forum aub (voor leken :-) ).

 

Alvast bedankt

Groetjes K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zet in de veilige modus eens een systeemherstelpunt terug van vóór die update waarvan je denkt dat die het probleem veroorzaakt heeft. 

Daarvoor heb je geen netwerkverbinding nodig.

 

Moest je ooit in de veilige modus met netwerkverbinding willen opstarten kies dan tijdens de opstartprocedure voor optie 5(F5)>> Veilige modus met netwerkverbinding inschakelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, 

Dank voor de extra info. Ik had veilige modus met netwerk geprobeerd maar helaas geen internet.

In veilige modus heb ik nu ook een herstelpunt geprobeerd. Hier opnieuw is de 1ste poging gestopt met foutmelding en bij 2de melding nu ook een foutmelding : (0x80070002).

Wat nu aub ?

Grtjes, K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo worden we toch al iets wijzer. Het probleem blijkt inderdaad bij Windows update te zitten.

 

Lees HIER oplossing die Microsoft voor deze foutmelding aanbiedt.

 

In punt 2 van stap 3 ontbreekt dat je op Services moet klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Droske,

Ik heb alvast een poging ondernomen in de normale modus maar als de Windows Update stopzet, krijg ik de melding : 

"Kan Windows Update service op lokale computer niet stoppen. Fout 1053: de server heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord."

Wat nu aub ?

Grtjes, K

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.