Ga naar inhoud

Mijn computer heeft Blue Screen Of Death


WesleyHuwae

Aanbevolen berichten

Op 12-12-2016 om 10:39, kweezie wabbit zei:

Heb je het volgende al geprobeerd?

Opstarten in velige modus

 

Probeer eens of Windows dan opstart. Ik vrees van niet, maar het is de het waard om dat te weten.

 

Lees HIER eens hoe je in de veilige modus kunt opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

7 minuten geleden, WesleyHuwae zei:

Ik heb mijn computer in veilige modus opgestart maar geeft nog steeds zelfde foutcode aan...

En is hij volledig opgestart zodat je met de pc kon werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt toch echt een BSOD en niet de gekende blauwe schermen van de herstelmodus?

In geval van een BSOD, maak er dan een foto van als je er de kans toe krijgt.

 

Op 11-12-2016 om 18:32, WesleyHuwae zei:

Is trouwens een Medion Akoya

Geef eens het modelnummer en het MSN (art. nummer). Dat laatste is een nummer van 8 cijfers.

Is het een recente pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die laptop is geleverd geweest met Windows 8 en daarna een upgrade uitgevoerd naar Windows 10. Dat betekent dat je naar Windows 8 terug keert als je naar fabrieksinstelling gaat. Toch zit er niets ander op dan dat te doen en dan opnieuw upgraden naar Windows 10, wat perfect kan omdat het al eens uitgevoerd is geweest.

Lees dit knipsel uit je handleiding eens om te weten hoe dat in zijn werk gaat en welke de 3 keuzemogelijkheden zijn die je dan hebt:

Foxconn006.jpg

 

Kies voor optie 2: Uw pc opfrissen zonder uw bestanden te verliezen.

 

Je moet dus bij het opstarten op de F11 toets drukken om in de fabrieksherstelmodus te komen.

Doe het rustig aan en lees ieder venster van de wizard rustig door alvorens op volgende te klikken. het is echt niet moeilijk hoor.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @droske 

Het is gelukt! Ik heb nu alleen nog wel 1 vraag of u mij kunt helpen om weer naar windows 10 te gaan... want als ik het goed begrijp kost dat nu 135 euro.. weet u hoe ik dit moet doen?

 

mvg 

wesley

 

 

en kan ik mijn backup uitvoeren zonder dat ik blue screen of death gelijk weer terug krijg?

aangepast door WesleyHuwae
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.