Ga naar inhoud

Mijn computer heeft Blue Screen Of Death


WesleyHuwae

Aanbevolen berichten

Een collega teamlid meld me dat je Windows 8.1 niet hoeft te updaten alvorens je gaat upgraden naar Windows 10.

 

Download en start deze Media Creation Tool.

Schakel je beveiligingssoftware tijdelijk uit.

 

Na het openen van Media Creation Tool kies je voor "Deze pc nu bijwerken" en volg de instructies.

 

Je zult je nog wel herinneren dat deze procedure behoorlijk wat tijd in beslag neemt en dat je pc meermaals automatisch zal herstarten. Pnikeer dan ook niet als je op zeker ogenblik een zwart scherm ziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

4 minuten geleden, WesleyHuwae zei:

ik heb windows 10 gelijk gratis gedownload want dat was nog gratis voor slecht zienende enz.

 

Van die omweg moet je geen gebruik maken want doordat Windows 10 eerder al eens op je pc heeft gestaan is die licentie aan je hardware gekoppeld en kun je gewoon opnieuw upgraden zoals ik aangegeven heb.

Ik weet namelijk niet welke uitwerking een procedure voor slechtzienden in uw geval heeft als je die niet volgens de regels volgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, WesleyHuwae zei:

als de Media Creation Tool klaar is met laden

 

Wat bedoel je daar precies mee? Klaar met downloaden?

Heb je Media Creation Tool na het downloaden geopend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we toch gebruik moeten maken van instellingen in het toegankelijkheidscentrum.

 

  1. Ga eerst via een rechter muisklik naar Uitvoeren en type %temp% en druk enter. Verwijder zo mogelijk alles wat in het rechter vensterdeel staat.
  2. Doe een cleaning met CCleaner.
  3. Herstart de computer.
  4. Zet, via het icoontje aan de klok, het geluid op slechts ongeveer 5%.

  5. Type in het zoekvenster Toegankelijkheid en klik op Toegankelijkheidscentrum.

  6. Klik op Verteller starten en vervolgens op Sluiten. Klik inhet venster ‘verteller instellingen’ op minimaliseren.

  7. Klik op Vergrootglas starten. Klik op het vergrootglas en stel lens in bij Weergaven.

  8. Klik HIER en in het geopende browservenster op Nu upgraden. Klik op bestand opslaan.

  9. Ga naar het opgeslagen bestand Windows10Upgrade24074 en open het om het upgraden te starten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.