Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?


Aanbevolen berichten

Gdata geeft nog steeds hetzelfde aan...krijg waarschijnlijk hulp van ze om mee te kijken...

verder af en toe langzame browser en zomaar een tabblad in een nieuw venster als je bezig was en liep het wel eens vast. Net 2 scans gedaan waarvan ik de logjes bijvoeg.  De ZHP cleaner geeft een analyse maar repareert niets of er gaat iets mis en adw vond 14 problemen en verwijderd. ZHPCleaner.txt

AdwCleaner[C0].txt

AdwCleaner[S0].txt

aangepast door fonzie53
was aan elkaar vast de logjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, fonzie53 zei:

De ZHP cleaner geeft een analyse maar repareert niets of er gaat iets mis

Dat is normaal.

Om de "cleanen" moet je na her scannen ook op de knop repareer drukken.

 

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw 55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner.

 

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.

Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.

(Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De situatie is niet positief veranderd,ma ar eerder negatief. je vult een paswoord goed in ent och een melding van niet goed en dat een paar keer. Ook inloggen hier dan krijg je ook dat je tijdelijk geblokkeerd bent etc. en de Gdata is ook nog  n iet wat het wezen moet ,m aar daar zijn ze mee bezig. verder merk ik bijvoorbeeld dat ik niet op dat moment in skype bezig ben , maar in de mail dan popt skype plotseling op of als ik op een site bezig ben komt er wat anders te voorschijn van de site terwijl ik dat niet aanklikte. Ook krijg je vaak de meilding date en script lang bezig is en dat maakt de boel traag of loopt het vast  etc. Het kleven van de letters is ook weer   begonnen. :(((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je onderstaande nog eens uitvoeren?

 

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Voeg het bestand CBS.log toe als bijlage aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De browser firefox leek goed te reageren echter na een dag of zo kreeg je weer vaak de melding reageert niet en gaat er een ander venster open van de site waar in je bezig bent zonder dat je dat zelf doet. Ook Gdata doet het nog niet goed en daar zijn ze ook de verzamelde info nog aan het analyseren heb ik begrepen. Wel kan ik zeggen dat ondanks de browser problemen het toch een beetje beter gaat(ging)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.