Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?


Aanbevolen berichten

hieronder het gevraagde knipsel afbeelding. Van de C:\Users kom ik niet verder met de afbeelding die ik laat zien de hele input in verkenners levert niets op en bij kleine stukjes kom ik tot aan de afbeelding die je ziet.

pchforumKnipsel.thumb.PNG.e9c21eeaef3b7851b3f21bd0abfbbdba.PNG

 

progKnipsel.PNG

aangepast door fonzie53
ander knipsel
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, fonzie53 zei:

Ook blijft de pop up van het windows verkenner  Syswow64 na herstart of inloggen te verschijnen zonder dat ik dat zelf doe.

Dat is meestal het gevolg van iets wat in de opstartmap staat maar dat niet kan uitgevoerd worden.

Vandaar mijn vraag om in die mappen te kijken maar ofwel blijkt de map niet te bestaan ofwel is ze leeg.

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is ook al niets te zien wat ons verder helpt.

 

Doe eens een gewone registeropruiming met Ccleaner en kijk dan wat het resultaat is.

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

 

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, fonzie53 zei:

Dat is nu gedaan en de "Register"is nu schoon. moet ik Ccleaner er weer afhalen of gewoon laten draaien zeg maar....

CCleaner is volkomen veilig.

Je mag het dus gerust laten staan.

 

 

18 uren geleden, fonzie53 zei:

Beste, Gdata security adviseerde mij reimage repair te gebruiken. Scannen gaat goed maar reparatie niet dat is niet gratis. Ik meen weleeens via jullie een reimage gebruikt te hebben en die repareerde gewoon als ik me niet vergis.

Wij gebruiker reimage repair niet omdat dit programma vaak gebruikt wordt als lift voor ongewenste "bezoekers".

Wat mij betreft mag je die reimage weer verwijderen en daarna een registeropruiming doen met Ccleaner.

 

 

Kan je onderstaande nog eens uitvoeren?

 

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Voeg het bestand CBS.log toe als bijlage aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.