Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?


Aanbevolen berichten

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Rechtsklik op AdwCleaner en kies voor Als Administrator uitvoeren om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Na de scan krijg je de melding wachten op actie boven de voortgangsbalk.
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

 

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

 

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hier de bijlagen van wat ik omschreef over pas opgeschoo d en Windows 10 er opnieuw op met andere harde schijf naast oude en reparateur heeft schoongemaakt. Bij 2e bijlage zei hij dat windows het drivers hetkenningstool ziet als hacktool. Bij de 2e zei hij niets en haalde het opafstaand eraf. Graag meening etc. Groeten. Go zie53

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je dat zegt, maar omdat het op mij zo raar overkwam heb ik contact gemaakt met jullie want van die software weet ik niets. Ik heb de PC het naar RDComputers in hoofddorp gebracht om op te schonen na te kijken om af te zijn van vast lopende browsers etc. en toen het advies een nieuwe harde schijf naast de oude en Windows 10 wordt op de nieuwe schijf gezet. Ik gaf aan dat ik al een licentie heb en dat was geen probleem dat er een nieuwe kwam... Ik ben te goedertrouw en daarom klop ik aan bij jullie om dat ik mij af vraag hoe kan het dat de antivirus dit allemaal zo aangeef als je pc net van  de reparatie. Dat de reparateur dit doet/heeft gedaan is niet met mijn toestemming geweest anders had ik jullie toch niet om hulp gevraagd.  En als het illegaal is wil ik ervan af , maar wat nu vraag ik me ook af. Hoe is dan zo iemand te stoppen? want mijn geld heeft hij al voor de reparatie etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In eerdere logjes (geplaatst op 24-5-2017) was nog geen sprake van AutoKMS of KMSpico.

Het lijkt er dus op dat computerreparateur RD Computers in Hoofddorp gebruik heeft gemaakt van AutoKMS na de installatie van Windows 10 op een nieuwe harde schijf.

Als dat zo is, dan is dat volslagen onzinnig, want fonzie53 had eerder al een legitieme versie van Windows 10 Pro 64 bit en -naar ik aanneem- ook een licentie voor Microsoft Office Professional Plus 2010.

Raar computerherstelbedrijf is dat.

 

21 uren geleden, fonzie53 zei:

Bij de 2e zei hij niets en haalde het opafstaand eraf

Als ik fonzie53 hier goed begrijp, dan is AutoKMS er al op afstand (via TeamViewer of een dergelijk programma?) afgehaald door RD Computers.

Of AutoKMS werkelijk verwijderd is, is makkelijk te controleren, maar dat laat ik over aan kweezie wabbit, die jou al lange tijd helpt in dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windowsdefender ontdekte dit programma en inderdaad via teamviewer heeft hij op verwijderen geklikt. De schijf en programma is in zijn bedrijf gedaan . Hoe kan ik kijken of het echt weg is?

Klopt dat ik al een licentie heb/ had.

aangepast door fonzie53
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.