Ga naar inhoud

Vga beeldweergave probleem


fabrio

Aanbevolen berichten

Ik had inderdaad op de bij gevoegde foto's van de achterkant van de pc het een en ander aan stof zien zitten en uit ervaring kan ik me wel de binnenkant er van voorstellen.

 

Oké dus je pc was vast gelopen, dat kan natuurlijk ook te maken hebben gehad vanwege overhitting van de processer (cpu) of de vidoekaarten (gpu)

daar door kan er aan de hardware onherstelbare schade ontstaan zijn zoals falstring al concluderen en de pc/videokaart is overleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Abstraks zei:

Ik had inderdaad op de bij gevoegde foto's van de achterkant van de pc het een en ander aan stof zien zitten en uit ervaring kan ik me wel de binnenkant er van voorstellen.

 

Oké dus je pc was vast gelopen, dat kan natuurlijk ook te maken hebben gehad vanwege overhitting van de processer (cpu) of de vidoekaarten (gpu)

daar door kan er aan de hardware onherstelbare schade ontstaan zijn zoals falstring al concluderen en de pc/videokaart is overleden.

Eerst en vooral voor de goede support die je mij geeft !

 

De computer is ook al 10 jaar oud , dus nieuwe videokaarten zal ik niet kopen , klant heeft een nieuwere staan waar ik andere videokaarten kan insteken

 

het probleem is wel dat er belangrijke bestanden en ook software om de beelden over die schermen te verdelen , opstaat

 

kan ik de harde schijf van de oude in de nieuwe plaatsen , zodanig dat ik alles op mijn nieuwe heb ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet hoeveel schrijfruimte er beschikbaar en hoe de eventuele partitie's verdeeld zijn

normaal gesproken kunnen er meerdere harde schijven in een desktop geplaatst worden.

 

Het hangt een beetje van de nieuwe hardware af als de verschillen niet te groot zijn past Windows de drivers zelf aan.

Als je tijdens het opstarten op F8 drukt kom je waar dat je "veilige modus met netwerk ondersteunig" kiest en hopen dat ie tijdens het laden geen blauw scherm krijgt zodat je na het inloggen

alvast nieuwe chipset van het nieuwe moederbord kan instaleren zodat na de restart gewoon in kan loggen en de resterende drivers (als die er zijn) kan instaleren.

anders bestaat er nog de mogenlijkheid de pc op te starten met een instalatie van windows daar krijg je de keuze voor een schone instalatie 

die je kan instaleren op de zelfde partitie als nu en "windows old" de niet meer te gebruiken is maar alle documenten, foto's en downloads er ook tussen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.