Ga naar inhoud

Interrnetprovider achterhalen


bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Weet er iemand soms hoe ik mijn internetprovider kan achterhalen?Ik ben momenteel  in het buitenland en gebruik de wifi van hier op de plaats waar ik logeer.Is het mogelijk de internetprovider te achterhalen?

 

Alvast bedankt,

 

Grtn,

 

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een moderator van een computerforum kan zeer makkelijk het IP adres van leden achterhalen. Zij zien waarschijnlijk een IP knop die gewone leden zoals jij en ik niet te zien krijgen.

Er bestaan echter verschillende websites waarmee jij zelf je eigen IP adres kunt zien.

 

Dit is zo'n website: http://whatismyipaddress.com/ip-lookup

Je IP adres wordt dan direct getoond. Klik achter dat adres op de knop Lookup IP Address. Dan zal ook je provider getoond worden.

Op die website kun je ook nakijken of jouw IP adres ergens op een blacklist staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kweezie;

 

Ik heb geen vragen meer,bedankt.Ik heb al zelf zitten kijken om dit onderwerp af te sluiten maar blijkbaar kan ik dit niet meer zelf moderen.Ik zie de knop die er vroeger stond nergens meer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.