Ga naar inhoud

Mc-Afee


Aanbevolen berichten

Oplossing
BELANGRIJK: Als uw McAfee-producten vooraf zijn geïnstalleerd door de fabrikant van uw computer, moet u uw McAfee-abonnement activeren om uw recht te behouden voordat u ze verwijdert.Wel deze zijn vooraf geïnstalleerd.Er staat bij dat je uw abonnement moet activeren.dus wil dat niet zeggen dat ik eerst mijn abo moet verlengen ,eer dat ik dat kan verwijderen ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, zubrrr zei:
Oplossing
BELANGRIJK: Als uw McAfee-producten vooraf zijn geïnstalleerd door de fabrikant van uw computer, moet u uw McAfee-abonnement activeren om uw recht te behouden voordat u ze verwijdert.Wel deze zijn vooraf geïnstalleerd.Er staat bij dat je uw abonnement moet activeren.dus wil dat niet zeggen dat ik eerst mijn abo moet verlengen ,eer dat ik dat kan verwijderen ?

Nee hoor, dit geld alleen als je McAfee hierna er weer op wil zetten. (dus als bv McAfee nu niet goed zou werken en dat dan de reden is van het verwijderen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geldt volgens mij alleen als je McAfee wil behouden, maar u heeft er nooit voor gekozen en u wilt het ook niet terug. Gewoon verwijderen dus, zou ik zeggen.

 

Ik had ook zo'n testversie van McAfee toen ik mijn laptop kocht. Daarna nooit meer geMcAfeed en nooit meer gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarjuist nog enkele artikelen gelezen over mc-afee en die zijn tevreden over mc afee.nu heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad met mc-afee.Vroeger had ik dit wel met AVG.Ik wil een betalende versie van een anti-virusscanner.deze zou me 41,95 kosten voor 1 jaar i.p.v. 89.95.Heeft er nog iemand ervaring met mc-afee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.