Ga naar inhoud

Mc-Afee


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe laptop gekocht(ongeveer een maand).als anti-virus is daar Mc-afee geïnstalleerd.Zou ik deze verlengen naar een abo?Is dit een goede of niet en zo niet welke zouden jullie mij aanraden en natuurlijk moest dit geen goede zijn hoe deïnstalleren.Als het een goede is ,verleng ik dit natuurlijk.tot nu toe geen problemen mee ondervonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 'goede' antivirussen zijn al boeken volgeschreven.

Zelf heb ik al jaar en dag (meer dan 10 jaar dus) freeware-av's (eerst AEG, nu Avast) en 'k heb nog nooit een virus binnengehad.

Uiteindelijk moet je natuurlijk zelf beslissen wat je voor jezelf wil.

(je vraag is een beetje parallel met de vraag: wat is de beste TV of auto?  tja...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kwezie: toen ik een paar jaar geleden overschakelde zat ik te twijfelen tussen Avast en Avira en haalde Avast het omdat die ook mijn mailverkeer scant - Avira deed dit toen niet (dacht ik)

'k heb net wat rondgekeken en dacht gevonden te hebben dat de free het nog steeds niet doet of zit ik fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Passer zei:

@ Kwezie: toen ik een paar jaar geleden overschakelde zat ik te twijfelen tussen Avast en Avira en haalde Avast het omdat die ook mijn mailverkeer scant - Avira deed dit toen niet (dacht ik)

'k heb net wat rondgekeken en dacht gevonden te hebben dat de free het nog steeds niet doet of zit ik fout?

Avira Free Antivirus is echter niet uitgerust met een aparte mailscanner, maar biedt natuurlijk wel bescherming als je probeert geïnfecteerde bijlagen te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, zubrrr zei:

Ik heb een nieuwe laptop gekocht(ongeveer een maand).als anti-virus is daar Mc-afee geïnstalleerd.Zou ik deze verlengen naar een abo?Is dit een goede of niet en zo niet welke zouden jullie mij aanraden en natuurlijk moest dit geen goede zijn hoe deïnstalleren.Als het een goede is ,verleng ik dit natuurlijk.tot nu toe geen problemen mee ondervonden.

Dit blijft altijd een moeilijk punt omdat een virusscanner zeer persoonlijk is en erg veel keus is en iedereen heeft hier een andere mening over.

Eén wat ga je allemaal doen met je pc?

Een gratis scan zou al genoeg zijn als je alleen wat internet, de testen die je kunt lezen/doornemen  in “kweezie wabbit” zijn bericht zie je dat ze er al goed uitkomen.

Dan zijn de drie ( AVG, avast! en Avira) de drie gratis scanners die meestal als beste en meest gebruikte uit de bus komen. Alleen het nadeel van gratis AV (de scanners zijn niet voor niks gratis) is de reclames die vaak als pop-up omhoog schieten en je proberen betaalde producten te laten kopen.

Als je dit voor lief neemt en gewoon weg klikt is een gratis AV zeker een goede keuzen.

Wil je dit niet dan kan je een betaalde scanner nemen en daar heb je ook twee keuzen in, alleen een AV of een  totaal pakket met een firewall erin. Meestal is een AV genoeg met de Firewall van Windows zelf. Dus dit moet je eerst voor je zelf doornemen.

McAfee is een zeer zwaar programma dus ik zou zeker een andere keuzen er voor maken.

 

Ps: een mooie site om gratis scanner door te lezen Klik <==Klik hierop.

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.