Ga naar inhoud

Outlook 2013 start niet meer op


mercury2001

Aanbevolen berichten

hallo, na een aantal problemen met mijn pc, kan ik nu Outlook niet meer opstarten, zie foto in bijlage van de foutmelding, ik heb Office via dvd al hersteld, zonder oplossing, ik krijg die foutmelding en Outlook (opstartscherm) wordt direct afgesloten. Ik kan dus mijn gegevensbestand, waar dat het ook zit, niet controleren... Vermoedelijk een probleem met de gegevensmap(pen) ? Hoe kan ik dit nu controleren? mvg, Alain

outlook .jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik draai onder Windows7, het is niet inderdaad niet plots gebeurd, problemen met het opstarten, enkel Outlook, de rest van office werkt wel,

 

ik heb Office opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem, het oude Office heb ik verwijderd via de optie in de installatie dvd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, mercury2001 zei:

hoe verwijder ik best alles van Office?

('k heb zelf nooit de 7 gebruikt en heb nu de 1)

 

ofwel in Windows (via configuratiescherm vermoed ik)

 

ofwel met Revo Uninstaller (free, goed programma)

 

('k vermoed zoals jij dat verwijderen en herinstalleren sneller gedaan zal zijn dan op zoek te gaan naar mogelijke oplossingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, mercury2001 zei:

hallo, na een aantal problemen met mijn pc, kan ik nu Outlook niet meer opstarten

 

Welke problemen? Dezelfde PC als waarop je de harde schijf vervangen hebt?

 

Outlook verwijderen en herinstalleren gaat je niet helpen omdat de aanwezige pst of ost bestanden niet mee verwijderd worden.

In onderstaande afbeelding zie je waar het pst of ost bestand normaal bewaard wordt.

 

2017-04-27_16h55_13.thumb.png.1e86deac7902cb754c1d1f950c619f79.png

 

Ga naar configuratiescherm en klik daar op Mail.

In het venster dat je dan krijgt klik je op gegevensbestanden.

Nu worden al je aangemaakte accounts getoond en zie je ook de locatie (het is een pst of een ost bestand) waar die zich op jouw pc bevinden.

Selecteer het bestand dat als standaard ingesteld staat (zwarte cirkel met wit vinkje erin), klik dan op Locatie openen... kom je zo bij het correcte pst of ost bestand terecht?

Welke soort bestand is het? een pst of ost bestand? 

verwijder niks, dat is (voorlopig) niet de bedoeling. Laat weten wat je gevonden hebt.

 

2017-04-27_16h50_48.png.b69b9e92999e65665f2f38d050ff5408.png

 

 

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, probleem opgelost via het aanmaken van een nieuwe account, configuratie/email; heb daar een nieuwe (dezelfde) account kunnen aanmaken en het dan het correcte gegevensbestand aan toegevoegd, heb dan het oude account verwijderd; probleem was ook dat Office de gegevensbestanden op een andere plaats had bewaard, deze zaten, na de herinstallatie, op d C, documenten,

@Clarkie: inderdaad, problemen begonnen na de installatie van een nieuwe C schijf, heb de Samsung 850pro 256gb geplaatst, topschijf !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.