Ga naar inhoud

Na AdwCleaner cleanup, niet meer mogelijk in te loggen


Aanbevolen berichten

Hey, ik had last van een malware op me pc voor een bepaalde tijd en meestal kon ik dit met adwcleaner verwijderen (en na gegeven tijd kwam het automatisch weer terug), maar dat is nu niet het probleem, want vandaag had ik weer een cleanup gedaan met adwcleaner en nu kan ik niet meer inloggen op me PC.

 

Het is erg verwarrend wat er aan de hand is maar wat ik snap is dat: Als ik me pc opstart kom ik bij het aanmeldscherm waar ik me wachtwoord in kan typen, maar zodra ik echter wil inloggen (met enter of met het knopje) dan gebeurt er gewoon helemaal niks. En  na ongeveer een minuut start de pc opnieuw op, weer op het aanmeldscherm deze keer kan ik wel op enter klikken maar helaas blijft hij dan vast op: Welkom.

 

Daarnaast kan ik hem niet in veilige modus starten sinds zodra ik wil drukken op de aan/uit knop onder in me scherm dan komt er wel een grijs balkje maar hier staan geen opties in om uit te kiezen.

Nu probeer ik hem regelmatig opnieuw op te starten maar meestal krijg ik dan de aanmeldscherm probleem en soms alleen een zwart scherm.

Ook staat er bij me internet een waarschuwingsteken en gelimiteerd internet terwijl dit nooit eerder was.

Zou iemand weten wat ik hier aan kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Ik denk dat adwcleaner dingen heeft verwijderd wat niet weg hoefde, wat is je besturings- systeem?

Merk en type pc/laptop?

 

Dit zou ook kunnen maar weet niet precies hoe ik dat zou moeten oplossen, me computer is met behulp van me broer zelf in elkaar gezet en het besturings systeem is Windows 10

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, SanderFera zei:

 

Dit zou ook kunnen maar weet niet precies hoe ik dat zou moeten oplossen, me computer is met behulp van me broer zelf in elkaar gezet en het besturings systeem is Windows 10

 

Dan heb je als het goed is een Windows 10 CD/DVD, voer systeemherstel eens uit: (klik op de rode tekst)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.