Ga naar inhoud

Downloaden naar D-schijf doet schijf vastlopen


egbert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Egbert,

welkom op PCH

 

Als je wil dat mensen je tips geven, zou je iets duidelijker moeten zijn toch:

- wat versta jij onder 'opnieuw ingesteld' ?

- 'als je iets wil downloaden en opslaan loopt de schijf vast: bedoel je tijdens het downloaden of tijdens het opslaan (als je al het verschil merkt natuurlijk)

- wat is: loopt de schijf vast? bevriest je hele systeem dan of wat?

- op welke schijf staat je systeem?  (normaal je c - maar ook bij jou?)

- krijg je een of andere foutmelding (zo ja : een plaatje ervan zou wellicht al dingen verduidelijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil dat mensen je tips geven, zou je iets duidelijker moeten zijn toch:

- wat versta jij onder 'opnieuw ingesteld' ?     

    Windowa er op nuiew op

 

- wat is: loopt de schijf vast? bevriest hele systeem dan of wat?  

 

(Als ik game wil dowloaden op steam of chrome iets dan bevriest steam en bij chrome komt de dowload niet klaar ook geen afbeeldingen)

 

- op welke schijf staat je systeem?  (normaal je c - maar ook bij jou?) 

 

(C schijf)

 

- krijg je een of andere foutmelding (zo ja : een plaatje ervan zou wellicht al dingen verduidelijken

 

(Nee)

1495352713408436583389.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je herinstalleerde windows : een clean install (waarbij je al je progs opnieuw moest installeren) of een herinstallatie waarbij je eigen bestanden, progs,... werden behouden?

 

En ik heb het idee dat het alleen bij het downloaden van dingen van Steam gebeurt ?

Of gebeurt het ook bij andere downloads (vb als je een programma van het net wil binnenhalen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja moest alles opnieuw installeren. als ik iets wil dowloaden skype bijvoorbeeld dan doet hij het niet hij komt niet binnen blijft maar dowloaden 

 

(vb als je een programma van het net wil binnenhalen?) ik krijg het bestand niet binnen dat bedoel je toch want dat klopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh... op Windows 10 zit standaard ook Edge

 

klik links op je windowsknop, typ : Edge en ga op die manier naar je Edge.

 

Probeer eens iets met Edge te downloaden: lukt het of niet?

 

(op die manier kunnen we zien of het aan je browser ligt of niet)

 

enne : ik begin stilaan aan malware te denken.  Hoe is je computer beveiligd a. tegen virussen (welk programma, is het bijgehouden?)  b. tegen mal- en spyware ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.