Ga naar inhoud

Downloaden naar D-schijf doet schijf vastlopen


egbert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK, laten we toch maar eens rustig beginnen :

 

a. de link die je vond: de oorzaken worden tamelijk goed beschreven, de oplossingen gaan in een specifieke richting: Ccleaner lost in dit geval niets op, AC utilities mogelijk wel, maar 'k ga je een betere weg aangeven (begeleid door kenners): zie verder, Windows Defender moet je normaal hebben (maar antwoord eerst eens op C.)  en Avira: is één van de (goede) free antivirussen, maar als je Defender actief is, is die niet echt noodzakelijk

 

b. teamviewer en skype: heb ik allebei niet, maar we kunnen het via het forum ook oplossen.

 

c. Welke windows gebruik je?  Indien het de 10 is: zie d.  (dan zal je defender wel aan staan)

 

d. ik zou dus voorlopig dit voorstellen: we laten dit topic even rusten - in ons onderdeel Malwarebestrijding maak je een nieuw topic aan (verwijs naar dit topic) en je maakt een Farbar-logje en je plaatst dit in dat nieuwe topic  (Geef het topic een naam in de zin van: controle op malware - of zo iets)

 

Een Farbartje laat kenners toe je systeem te checken en te verbeteren.

 

Hoe maak je zo'n ding?  >>>> https://www.pc-helpforum.be/topic/66846-een-logje-met-farbar-maken/

 

(en nu ga ik fietsen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ander topic vertelde dus dat het niet malware-gebonden is - je systeem is dus wat dat betreft clean - mooi zo.

 

Mogelijk ligt het dus aan je D-schijf zelf.

 

Hoeveel data staat daar op ?  en: heb je ergens anders plaats om die data onder te brengen?

 

(je programma's staan toch op je C ? ? )

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.