Ga naar inhoud

Problemen met Excel


greeneyes56

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

36 minuten geleden, JeanPaul28 zei:

Je zei dat je bestand had geopend met open office, en dan terug met excel, doe dit nu eens hetzelfde met het bestand dat ik je heb doorgestuurd, en kijk dan of die de zelfde fout weer geeft, doet die dat niet , dan weet je waar het aan ligt.

Nadat Excel niet goed werkte heb ik het met Openoffice geopend, hier werd alles wel goed weergeven, save it het hier weg als Excel.xls, heb ik hetzelfde probleem.

Jouw bestand heb ik geopend met Openoffice, hier kon ik niets veranderen (uittesten) is alleen lezen.

Toen geopend in Excel, ook hier kon ik niets veranderen, alleen lezen.

aangepast door greeneyes56
uitgebreidere uitleg
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Leono zei:

Deze man heeft zijn "Excel-probleem" ook al gepost op het Nationaal Computer Forum. Flauw!

Ik moet het probleem snel oplossen, ben totaal gestresst momenteel, vandaar dat ik het daar ook gepost heb.

Ben trouwens geen man, maar een vrouw van 65, die het probeert op te lossen.

Heb je daar een probleem mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, greeneyes56 zei:

Ben trouwens geen man, maar een vrouw van 65, die het probeert op te lossen.

Heb je daar een probleem mee?

 

Met het feit dat u een vrouw van 65 bent heb ik geen probleem, maar twee teams met probleemoplossers tegelijk aan het werk zetten vind ik ronduit asociaal.

 

Het is gewoon "not done".

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Leono zei:

 

Met het feit dat u een vrouw van 65 bent heb ik geen probleem, maar twee teams met probleemoplossers tegelijk aan het werk zetten vind ik ronduit asociaal.

 

Het is gewoon "not done".

Ik ben naarstig op zoek naar iemand die me kan helpen, nadat ikzelf al 2 dagen bezig ben. Los altijd alles zelf op, maar dit lukt me niet, wat ik ook doe.

Snap niet wat hier asociaal aan is hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@greeneyes56

 

U wordt op een ander computerforum al geholpen, we zetten een slot bij dit topic :locked2:

 

 

Quote

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

 

zie Forumregels PCH.

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@greeneyes56

 

Op helpfora houdt men er niet van dat problemen op diverse fora worden geplaatst. Dit leidt alleen maar tot dubbel werk en vaak tot tegengestelde suggesties. Ook het volgen van het verloop van een behandeling van een probleem wordt daardoor vaak gehinderd. Daarom dat dit ook in onze "Forumregels" is opgenomen, iets wat moderator iEscape u ondertussen al heeft meegedeeld. Wij sluiten dan ook een dergelijke dubbelpost af. Mocht er geen oplossing komen op het andere forum, kan u echter steeds bij ons verzoeken om uw bericht te heropenen en dit te laten behandelen door onze medewerkers.

 

Wij willen ons wel distantiëren van de manier waarop Leono - wél een lid van PCH, maar geen medewerker van ons team - gereageerd heeft op enkele van uw berichten. Dit taalgebruik is niet meteen iets wat we op PCH normaal vinden, laat staan tolereren. Onze excuses daarvoor !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.