Ga naar inhoud

Reclame blokken


james48

Aanbevolen berichten

Missschien ligt het ook voor een stuk aan mij: als ik namelijk naar die link ga (die ikzelf voorstelde), krijg ik dit scherm:

Plaatje.jpg.b2db0f5a758e243a942f4e1b54b2c91e.jpg

 

Zat ik net even te denken: mogelijk kreeg James48 wel een ànder scherm waarin niet 'installeren voor Firefox' stond? (het zou voor mijn part kunnen dat die site je systeem even ' bekijkt' en je de optie geeft die die site het best vindt..., dat er bv bij TS stond Installeren in Edge ?

James48: je klikte in dat scherm toch niet op Download de addblock browser ? ? (foute vraag: 'k merk net voor dat zinnetje 'smartphone of tablet' op - dus geldt het niet voor een desktop of laptop)

 

En (een vraag aan Porrelaar:) 'k heb al verschillende keren FF op binnengehaald en telkens stond bij mij Addblock al mee geïnstalleerd in FF. Heb jij hier een verklaring van? (want blijkbaar gebeurt dit dan toch niet automatisch - wat ik dacht - want TS heeft die dus nièt binnengekregen bij het installeren van FF... ? ?)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is jammer dat in de nieuwe forumsoftware posten in een topic niet meer genummerd worden. Die nummering was handig wanneer je naar een eerdere post in een topic wilde verwijzen.

Maar goed, een topic kan uit meer dan 1 pagina bestaan. Iedere pagina kan maximaal 10 posten tellen.

Op pagina 1 (post 7) schreef james48 dat hij Adblock Plus had geïnstalleerd en dat hij geen reclame meer zag.

Op pagina 2 (tweede post) staat een afbeelding waaruit duidelijk blijkt dat james48 de extensie voor Edge heeft geïnstalleerd. In die afbeelding staat namelijk: "This product is an extension for: Microsoft Edge". Hij zag daarna dus geen reclame meer wanneer hij Edge gebruikte als browser.

Het ligt er maar aan met welke browser je naar deze website https://adblockplus.org/

Ga je met Edge, dan krijg je voorgesteld om de extensie voor Edge te downloaden/installeren.

Bezoek je die pagina met Firefox, dan zie je wat jij hierboven laat zien: Installeren voor Firefox.

 

Maar met de manier die ik in mijn vorige post beschreef voor Firefox, gaat het altijd goed.

 

@Passer Ik heb kort geleden nog Firefox geïnstalleerd op een nieuwe laptop. Adblock Plus werd niet automatisch mee geïnstalleerd. Maar misschien maak jij gebruik van Sync  (synchronisatie) en is daardoor Firefox op al je computers identiek (met dezelfde bladwijzers, thema en add-ons)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, da's me duidelijk. 'k Dacht dus in de juiste richting en het verklaart waarom TS Addblock niet in FF kreeg :)

 

@porrelaar: euh, nee, gewoon na een clean install op (solo) PC gewoon FF binnengehaald - en addblock stond er dus gewoon bij. (maar mogelijk was dit vroeger het geval - is spreek nu over ong een jaar of langer geleden) en wordt die nu niet meer 'automatisch' bij geleverd... ?

 

en nu is het dus wachten op TS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, james48 zei:

Heren, ik ik heb inderdaad wel op Download Adblock geklikt

ik weet niet of het 'erg' is, want het lijkt me gewoon een browser voor een smartphone of tablet. Merk je er iets van? (eventueel zal het wel te uninstallen zijn denk ik)

 

enne: is het je gelukt die Addblock voor je FF (= ook weer forumjargon :xd: net als TS) te installeren - zo ja: merk je nu het verschil in FF ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je klikt op 'only with Firefox - Get Firefox now' dan haal je Firefox binnen en niet de addon.

 

Ik vermoed dat je weer vanuit Edge de link geopend hebt, want als ik het vanuit Firefox doe krijg ik onder 'Download anyway' een gewone downloadknop.

 

Hoe dan ook: klik eens op deze link: https://addons.mozilla.org/firefox/downloads/latest/adblock-plus/addon-1865-latest.xpi?src=dp-btn-primary - dan moet normaal de download automatisch gebeuren.

 

Moest je een foutmelding krijgen, dan meld je het maar.  (enne: ga eens naar deze link vanuit FF ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.