Ga naar inhoud

windows moviemaker


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik wilde, zoals ik al vaak gedaan heb, met Windows Moviemaker een aantal korte filmpjes aan elkaar plakken. In Windows Vista staat wel een moviemaker maar die herkent de extense *.mov niet. Bij Windows 10 blijkt moviemaker niet meer te staan. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd om nog ergens een moviemaker te downloaden maar bij de installatie van Windows Essential voor Vista is MM ook  niet meer aanwezig. Verder zijn er allerlei sites die naar niets verwijzen en ik heb er een gevonden die een betaalde versie van moviemaker levert. Dat vind ik vreemd. Er zijn wel allerlei video editors te downloaden. Maar geen enkele kan bijvoorbeeld iets van 10 filmpjes achter elkaar plakken. Weet iemand nog een oplossing voor mij? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dankjewel. Ik heb het bestand gedownload maar het werkt niet onder Windows Vista en onder Windows 10 kan ik het niet installeren omdat dan de melding komt dat Defender op de computer staat. Dan kan Essentials niet geïnstalleerd worden. Zoals ik al zei is er wel een betaalde versie maar dat is natuurlijk niet goed. Want Moviemaker is van Microsoft en is gratis. Ik weet niet of dat zo maar mag. Maar goed, er zijn oplossingen om het programma toch te kunnen gebruiken. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, vxvk zei:

Ik heb het bestand gedownload maar het werkt niet onder Windows Vista

Vista ondersteunt bij mijn weten enkel versie 2011.

 

 

18 minuten geleden, vxvk zei:

en onder Windows 10 kan ik het niet installeren omdat dan de melding komt dat Defender op de computer staat

Maak eens een afbeelding van die melding en toon het ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik geloof dat jouw download beter is. Dan kan ik zelf kiezen of ik moviemaker wil installeren. Ik heb intussen een betaalde versie gedownload maar die heb ik niet betaald zoals ik al eerder schreef. Ik ben nu bezig om jouw download te installeren. Maar het blijkt dat ik ook hier problemen heb.

 

fout.jpg

mm_21.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder eerst de volledige installatie van de versie waarvan gevraagd wordt om te betalen via Configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

 

Dan dubbelklik je op het installatiebestand dat je kreeg via de link uit onderstaand bericht:

 

22 uren geleden, droske zei:

 

 

 

Klik HIER voor Windows live Essentials 2012 Nederlands (ook voor Windows 10)

 

 

Je krijgt onderstaand scherm.

 

2017-07-01_14h47_18.png.dbd2f68cb7a2b938c77b65cf9a2cdffc.png

 

Tijdens de installatie selecteer je Zelf de programma's kiezen die geïnstalleerd moeten worden.

 

2017-07-01_14h47_23.png.73d665f9f667b155bebcba7a495a00ae.png

 

Verwijder alle vinkjes behalve dat van PhotoGallery en Movie Maker, klik dan op Installeren.

 

2017-07-01_14h50_37.png.47672b46d895e31b7e24f28272c26e90.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan Windows Essentials niet verwijderen, ik zie het ook niet staan op mijn computer maar het programma moet er dus wel ergens zijn. Ik heb ook nog een (.msi bestand. Als ik dat installeer, krijg ik de melding: wlxphotobase.dll ontbreekt. Daar kan ik verder niets mee omdat er alleen maar malware op reageert. Ik heb nu een betaalde versie geïnstalleerd en met een omweg heb ik die toch zonder registratie kunnen maken. Ik heb daar verder geen probleem mee omdat Moviemaker uiteindelijk een gratis programma was. Normaal betaal ik altijd voor programma's die ik wil gebruiken. Maar in dit geval wil ik dat niet. Maar alle andere installaties waren onmogelijk. De ellende is ook dat ik  niet terug kan naar een herstelpunt. Dus ik moet alles handmatig verwijderen. En dan blijkt er dus nog software op te staan die niet zichtbaar is voor mij. Waarschijnlijk toch in het register. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.