Ga naar inhoud

windows moviemaker


vxvk

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, iEscape zei:

Windows Live Essentials en Microsoft Security Essentials zijn twee verschillende programma's.

Ik denk ook dat je beide programma's door elkaar haalt. Ze hebben niets maar dan ook NIETS met elkaar te maken.

Waar het bij u om gaat dat is Windows Essentials 2012 en dus niet Microsoft Security Essentials. Laatstgenoemde is een (oude) antivirus programma van Microsoft.

 

Neem me niet kwalijk, maar je bent zonder de vereiste kennis handmatig zaken aan 't verwijderen die onherstelbare schade aan je systeem tot gevolg (kunnen) hebben.

A ls je meldingen krijgt i.v.m. missende dll bestanden dan is het al zover.

Jammer dat je op eigen houtje experimenteert zonder je eerst te bevragen. Het gevolg is vaak dat ook anderen je niet meer kunnen helpen om de schade te herstellen zonder ingrijpend aan te slag te moeten.

 

2 uren geleden, clarkie zei:

Verwijder eerst de volledige installatie van de versie waarvan gevraagd wordt om te betalen via Configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Als het via die weg niet lukt, of je ziet daar Windows Essentials 2012 niet staan, probeer het dan eens met REVO uninstaller (klik).

Download de Free versie aan de hand van de groene knop    FREE DOWNLOAD onderaan de kolom FREE.

Klik HIER voor een handleiding. Hoewel deze handleiding gebaseerd is op een oudere versie van het programma is ze nog goed bruikbaar.

 

Belangrijk: Wanneer er tijdens de verwijderprocedure met Revo Uninstaller gevraagd wordt om de computer te herstarten dan moet je dat weigeren (annuleren) zolang de verwijder procedure via Revo niet voltooid is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Weet je, ik ben niet echt een onwetende op dit gebied. Maar als ik bij het de eerste mogelijkheid: configuratiescherm enz. Programma's verwijderen geen windows live zie staan, kan ik windows live niet verwijderen. Met IObit uninstaller zie ik het programma ook niet staan en met Revo uninstaller ook niet. Als ik dan gewoon op mijn computer zoek bij de programma's of verder dan staat windows live er niet op. Misschien staan er verwijzingen in het register. Dan moet ik handmatig gaan zoeken met regedit. Daar heb ik niet zo'n zin in. Vroeger maakte ik gewoon een herstelpunt aan als ik ging knoeien en dan zette ik later het herstelpunt weer terug. Dan was alles weer zoals het was. Nu werkt het herstelpunt terugzetten niet meer. Ik heb natuurlijk wel een echte back-up gemaakt. Die kan ik terugzetten. Maar het is gek dat ik de melding krijg dat windows live geïinstalleerd is en dat het programma niet te vinden is op mijn computer. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb op mijn hele schijf gezocht naar MovieMaker en Live en ook gewoon nog handmatig gezocht onder Program Files (86) en gewoon Program Files en waar al niet meer. Movie Maker was er niet en Windows Live ook niet. Nu heb ik hem wel maar dan op een vreemde manier zoals ik al eerder heb beschreven. Ik ben blij dat ik Movie Maker weer kan gebruiken maar het blijft vreemd dat het programma bij windows 10 niet meer bestaat en dat er zulke problemen zijn met het weer krijgen van Movie Maker. Trouwens, de problemen met een herstelpunt terugzetten zijn ook nog niet opgelost bij Microsoft. Het blijft dus eigenlijk knoeien met Windows 10. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien "vxvk" een beetje geduld aan de dag kan leggen, dan is er voor hem/haar misschien goed nieuws!

 

"Story Remix is opvolger van Windows Movie Maker"

Windows 10 krijgt later dit jaar eindelijk een opvolger voor Windows Movie Maker, in de vorm van "Story Remix".

Story Remix komt later dit jaar mee met de eerstvolgende grote update, genoemd de "Fall Creators Update", deze komt er hoogstwaarschijnlijk in september.

 

Bron: http://www.computeridee.nl/nieuws/story-remix-is-opvolger-van-windows-movie-maker/

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze melding krijg k bij het starten van Farbar Recovery. Maar ik krijg niet het hele plaatje. Er staat 'Uw pc wordt beschermd. Met Windows Defender smartscreeen is voorkomen dat een onbekende app is gestart. Het uitvoeren van deze app kan een risico voor uw pc vormen. Meer informatie' En dan de keuze : 'Niet uitvoeren'. Een andere keuze is er niet.

fix.jpg.0fd1ac33286904ab258ff858b0576f4f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Windows zoeken (vergrootglas-icoon) en type defender.

Klik bovenaan op Windows defender-beveiligingscentrum.

Klik op Apps en Browserbeheer.

Schakel SmartScreen voor Microsoft Edge tijdelijk uit.

 

Nu moet het lukken.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.