Ga naar inhoud

W10 op andere schijf zetten


mellinda

Aanbevolen berichten

Beste

 

Kan men W10 zelf op een andere hdd zetten via bestanden te kopiëren?

Indien ja, kan u mij alstublieft vertellen welke files dit zijn en waar ze staan?

Ik zou graag enkel W10 op mijn nieuwe ssd installeren en dit van de oude afhalen via een dock.

 

Reden is dat mijn oud systeem slecht functioneert zowel hard- als softwarematig.

Ik ben het momenteel aan het ombouwen. Het enige dat ontbreekt is de W10 op de nieuwe ssd.

Ik wil geen risico nemen om alle andere bestanden te kopiëren die geen betrekking hebben op de werking van W10 zelf.

Alhoewel alles altijd negatief testte voor virussen in het verleden, wil ik liever geen risico's nemen.

 

Zou iemand mij kunnen vertellen alsjeblieft wat de mogelijkheden zijn?

 

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, mellinda zei:

 

 

Kan men W10 zelf op een andere hdd zetten via bestanden te kopiëren?

Indien ja, kan u mij alstublieft vertellen welke files dit zijn en waar ze staan?

Ik zou graag enkel W10 op mijn nieuwe ssd installeren en dit van de oude afhalen via een dock.

 

 

 

Dat zal niet lukken.

Indien je Windows 10 op dezelfde computer wil herinstalleren kan dat via je installatieschijf of een gratis download van Windows 10.

Meer info hier.

 

Indien het een andere nieuwe PC betreft waarop je Windows 10 wil plaatsen zal je Windows 10 moeten aankopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord.

In dat geval ga ik het proberen via de tool om de W10 op stick en dan op de nieuwe ssd te krijgen.

Kan dat ook gedownload worden vanaf een andere pc?

Mijn desktop geraakt zo goed als niet meer op internet :xd:

Van alle 20 pogingen werkte er maar eentje twee maanden terug ironisch genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.