Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

clovis

kan niet meer inloggen op facebook

Aanbevolen berichten

dag hulpforum,

hopelijk kunnen jullie mij helpen...het lukt mij niet.

sinds donderdag kan ik niet meer inloggen op facebook. ik kreeg een melding dat er iets verdachts is met mijn account....

mijn gsm nr is niet aangegeven op facebook, indien ik problemen heb ( dit deed ik eerder om privacy redenen).

ik deed dan het volgende om mijn account te herstellen ...alles loopt vlot...totdat ik tot hier kom...zie bijlage...als ik de code invul en duk op bevestig...GEBEURT ER NIKS !!!! 5 maal heb ik al om zo een code gevraagd !!!!  ( telkens krijg ik dezelfde code). ....zucht .... weet iemand een andere oplossing...eventueel die oplossing waarbij vrienden kunnen helpen om jou account te herstellen?...maarja, als je zelf er niet opgeraakt mits het gevn van de code :-(....het is echt heel flauw van facebook soms hoor met hun beveiliging...je bent haast VERPLICHT van je gsm account prijs te geven en als ik ergens elders dan thuis inlog op facebook,krijg ik een mail in mijn inbox,dat ik van ergens anders ben ingelogd. en facebook bereiken om hun te vertellen met hun onnozelheden...neen,nergens een facebook contactmail ofzo.

2017-07-11 13_49_58-Facebook - Pale Moon.jpg

aangepast door clovis

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

vreemd,een nieuwe account ( met een andere mailadress) kan ik ook niet maken...kan ik facebook niet contacteren? niemand die mij kan helpen aub?

grts clovis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

sinds eergisteren heeft er mij iemand mij geholpen om dit probleem op te lossen..ik wilde echter de persoon in kwestie niet storen...door steeds op zijn handen te kijken. het is gelukt...maar hoe hij het opgelost heeft weet ik echter helaas niet.

grts clovis

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.189
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Elle
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door RonW
        Ik heb onlangs een macbook pro aangeschaft ter vervanging van mijn windows laptop. Deze laptop werkte altijd in een netwerk met mijn windows 7 PC.  Nu ziet het netwerk mijn macbook wel maar als ik deze aanklik vraagt windows beveiliging om een gebruikersnaam en wachtwoord. Voor zover ik weet heb ik dit nooit ingesteld. het macbook ziet de windows PC ook maar krijgt geen verbinding. Wie o wie herkent dit probleem en kan mij hier mee helpen. 

• Door jupi
        Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.
        Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.
        Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.
        Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.
        Alvast bedankt voor de hulp!
      • Door Ine_13
        Hey, 

mijn broer (met een handicap) had een laptop gekregen, en heeft deze helemaal omzeep geholpen waardoor we genoodzaakt waren om er een nieuwe Windows op te zetten. We hebben er Windows 7 op gezet, maar dit wil nu niet opstarten. Ik geraak wel in het bootmenu en alle andere ‘f-menu’s’. Een nieuwe windows 10 cd wilt ook niet installeren over de Windows 7. Is er een mogelijkheid om windows 7 van de harde schijf te krijgen zonder dat we echt Windows moeten opstarten (want dit lukt niet).
      • Door N1bby
        Hey beste mensen,

Zoals de titel zegt heb ik al even problemen met men ouwe pc die willekeurig vastloopt. Het scherm freezed willekeurig en ik kan niets meer doen buiten de pc te herstarten.
        Soms wilt hij helemaal niet meer opstarten. Enkel in veilige modus lukt het nog om de pc aan de praat te krijgen zonder te crashen.

Er is ook is een berichtje opgekomen bij het opstarten dat er een bleu screen was met code 116. Op het internet vond ik wat informatie dat het met de grafische kaart te maken had.
        Ik heb dan de drivers proberen updaten maar dat heeft helaas niet geholpen.

Ik heb ook een systeemherstel geprobeerd maar dat bracht ook niets op.

Specs : -Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
                   - Core i7 920
                   - Intel x58 chipset
                   - NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
                   - 12 GB ram
                   - 931GB Seagate ST31000528AS ATA Device (SATA)    
                     232GB Western Digital WDC WD2500JD-00HBB0 ATA Device (SATA)    
                     931GB SAMSUNG HD103UJ ATA Device (SATA)

Hopelijk kan hij nog hersteld worden. Ik gebruik hem vooral voor muziek te producen en het zou zonde zijn dat ik allemaal mijn werk kwijt ben :/

Dankuwel

• Door Ans2018
        Helaas kan ik sinds gister niet meer op mijn (zakelijke) Facebook account inloggen.
        Bij het openen van www.facebook.com verschijnt deze melding

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het is wel mogelijk om via het prive account naar het zakelijke account te gaan.
        Maar er is nu geen beheerder meer in het account. Het is dus niet mogelijk om hier iets in aan te passen.
        Deze melding verschijnt ook bij mijn collega's.

Wat heb ik al gedaan:
        - Alle cookies/wachtwoorden/bestanden die ik kan vinden verwijderd op de pc als via mijn browser.
        - Geprobeerd via Google Chroome en via Microsoft Edge (dan zie ik de URL steeds wijzigen) maar lukt op beide niet.

Alvast bedankt voor de reactie.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.