Ga naar inhoud

kan niet meer inloggen op facebook


clovis

Aanbevolen berichten

dag hulpforum,

 

hopelijk kunnen jullie mij helpen...het lukt mij niet.

sinds donderdag kan ik niet meer inloggen op facebook. ik kreeg een melding dat er iets verdachts is met mijn account....

mijn gsm nr is niet aangegeven op facebook, indien ik problemen heb ( dit deed ik eerder om privacy redenen).

ik deed dan het volgende om mijn account te herstellen ...alles loopt vlot...totdat ik tot hier kom...zie bijlage...als ik de code invul en duk op bevestig...GEBEURT ER NIKS !!!! 5 maal heb ik al om zo een code gevraagd !!!!  ( telkens krijg ik dezelfde code). ....zucht .... weet iemand een andere oplossing...eventueel die oplossing waarbij vrienden kunnen helpen om jou account te herstellen?...maarja, als je zelf er niet opgeraakt mits het gevn van de code :-(....het is echt heel flauw van facebook soms hoor met hun beveiliging...je bent haast VERPLICHT van je gsm account prijs te geven en als ik ergens elders dan thuis inlog op facebook,krijg ik een mail in mijn inbox,dat ik van ergens anders ben ingelogd. en facebook bereiken om hun te vertellen met hun onnozelheden...neen,nergens een facebook contactmail ofzo.

 

 

2017-07-11 13_49_58-Facebook - Pale Moon.jpg

aangepast door clovis
Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds eergisteren heeft er mij iemand mij geholpen om dit probleem op te lossen..ik wilde echter de persoon in kwestie niet storen...door steeds op zijn handen te kijken. het is gelukt...maar hoe hij het opgelost heeft weet ik echter helaas niet.

 

grts clovis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.