Ga naar inhoud

Win 10 loopt (weer) vast


henkbruijn

Aanbevolen berichten

ok, kijk het maar aan - moest het voorlopig niet terugkomen dan zou ik toch eens kijken of a. je niet op (teveel) op louche sites komt of b. of je wel voldoende beveiligd bent tegen virussen en/of spy- en malware.  Anders blijf je bezig herstelpunten terug te zetten :xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Defender staat bekend als goed, maar waarom spreek je van Norton?

 

5 uren geleden, henkbruijn zei:

Norton blijft zo op de achtergrond rommelen, waardoor de pc alleen maar trager wordt

Bedoel je dat je ook nog Norton antivirus actief staan hebt op je systeem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Defender is gewoon goed.

Daarstraks nog gelezen: " Zelf ben ik wel van mening dat de bij windows standaard meegeleverde defender behoorlijk goed werkt "   en " Windows Defender biedt tegenwoordig voldoende bescherming voor thuis gebruik " en " Jaar op jaar NOD32 gebruikt en het is echt een heerlijke beveiligingssuite. Licht en overzichtelijk. Toch ondertussen overgestapt op Windows Defender (want tjah, gratis en OS integratie) en dat werkt eerlijk gezegd even fijn. Ook mijn minder technische familieleden heb ik ondertussen over gezet naar Windows Defender en moet de eerste klacht nog binnen krijgen " (3 verschillende posters) - dus op dat terrein kan je op je twee oren slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.