Ga naar inhoud

cursor verspringt en letters veranderen


witte2017

Aanbevolen berichten

Bij intikken  van letters verspringt de cursor naar een andere plaats terug  ,...bij return verkeerde splitsing.... Had  gisteren vermoedelijk foute toetsencombinatie ingedrukt. Wat is oorzaak ? Ik heb er geen idee van. Letters verwisselen v plaats... andere letters  dan ik intik  verschijnen...

 

groeten Witte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 4-8-2017 om 09:45, Passer zei:

even meedenken: heb je een draadloze muis/toetsenbord ?

Passer,

Heb altijd zonder muis  op pc gewerkt.

Ik heb pas 2 'muizen' (oude beesten -  nog in de kast gevonden)
proberen installeren nl 'opticalmouse'. Die werkte niet. Dan direct daarna : 'speed touch 330' van Thomson : werkte ook niet. Vanaf toen zijn de problemen begonnen met  het te pas ekn onpas verspringen van de cursor,  ...zoals ik al aangehaald had. 

Wat kan ik doen  ?

groeten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest het een muisprobleem zijn, zou ik in mijn systeemapparaten eens alle muizen verwijderen. (dan een harde reboot want je muis werkt dan helemaal niet meer)

terug opstarten en windows zoekt dan wel de actuele muis en installeert er de drivers voor.

Indien het een muisprobleem zou zijn, is het mogelijk daarmee opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, witte2017 zei:

Ik heb pas 2 'muizen' (oude beesten -  nog in de kast gevonden) proberen installeren nl 'opticalmouse'. Die werkte niet. Dan direct daarna : 'speed touch 330' van Thomson : werkte ook niet. Vanaf toen zijn de problemen begonnen met  het te pas en onpas verspringen van de cursor.

 

De SpeedTouch 330 lijkt wel op een muis, maar het is geen muis:

 

599463d1023ca-Alcatel-Thomson-Speed-Touc

 

Het is een ADSL USB Modem (dus om verbinding te maken met internet). Info van Wikipedia over de Speedtouch 330: " A basic ADSL USB modem, without router features and capable of speeds up to 1Mbit up and 7Mbit down. Due to its USB connection it requires drivers to work and is currently not supported well on Linux and not at all on intel-powered Macs or on Windows 95 and earlier."

Dit modem is er een uit het stenen tijdperk van computers. Wordt tegenwoordig niet meer gebruikt, lijkt mij.

 

Je schrijft dat de problemen zijn begonnen na het aansluiten van deze Speedtouch 330. Misschien heeft Windows geprobeerd om drivers te installeren voor dat apparaat. En misschien (ja, ik gok even) zorgt dat nu voor problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape, Passer en Porrelaar, 

Allemaal bedankt voor jullie hulp. Mijn dochter van 12 zei op een bepaald moment  : papa je ligt met je hand op het touchpad : ligt daar het probleem niet misschien. Ik zei dat dat niet kon.  Daarstraks bij een collega op het werk  raad gevraagd  en jaja, den 'driekwart' ouwe hangt   met de achterkant van zijn  duim half op het toetsenbord zodat de cursor verspringt,...   Zo, nu weten jullie het ook. Groeten en nog veel succes. Moet ik nog iemand liken of zo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.