Ga naar inhoud

Windows update werkt niet goed


porrelaar

Aanbevolen berichten

Eind goed al goed dus? Mooi zo Porrelaar (en lig er voor de rest niet wakker van :) )

 

1 uur terug, porrelaar zei:

Na 50 minuten was het klaar.

da's wel snel zeg - heb ik nog niet voorgehad.

 

Systeembeveiliging: je weet het zelf: na (belangrijke) updates, upgrades van windows is dit steeds een probleem.

En het voornaamste: systeemherstel en het updaten zijn van de baan - mooi zo!

 

en graag met je meegedacht Porrelaar!

 

(en misschien wordt jij - net als ik - ook wat meer voorstander van, van in 'ingewikkelde' gevallen gewoon een herstel van je windows uit te voeren ?   ~ misschien kunnen we nog een club gaan stichten?  :xd:  :xd:  :xd:  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Passer zei:

en misschien wordt jij - net als ik - ook wat meer voorstander van, van in 'ingewikkelde' gevallen gewoon een herstel van je windows uit te voeren ?

Nou, de door jou aangeraden manier bespaarde me heel veel werk. Ik had al een lijstje gemaakt van de 47 programma's die ik na een verse installatie opnieuw zou moeten gaan installeren en naar mijn hand zetten. Daar werd ik niet blij van. Ik zal jouw tip dan ook zeker onthouden.

 

18 uren geleden, Passer zei:

misschien kunnen we nog een club gaan stichten?

Nog een club? Iemand heeft me al lid gemaakt van een andere club. Deze dus:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.