Ga naar inhoud

Outlook Adresboekprobleem


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Goeie morgen

Mijn nieuwste probleem is....

Ik heb in mijn Outlook 2016 een lijst van ca. 80 namen en emailadressen.

Na mijn herinstallatie van Windows 10 en Office kan ik niet meer, op een nieuw bericht, de eerste letters van een naam intikken, zo dat Outlook zelf de volledige naam invult.

Ik heb letterlijk alles geprobeerd om mijn instellingen zo aan te passen dat de naam automatisch aangevuld wordt, maar ik vind de oplossing niet.

Kan u mij een tip geven waarop ik moet letten?

Dank op voorhand.

Jive1 - Belgium

aangepast door Jive1
typefout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Falstring,

Oude mails had ik niet, dus geen probleem daarmee, en alles werkt normaal sinds ik Outlook weer, ook met hulp van een Microsoft-man via Chat terug in gang heb gekregen, behalve wat ik nu probeer in orde te krijgen.

Mijn adresboek zelf is in orde, tenminste, als ik in het eerste Outlookscherm onderaan links op die twee ventjes klik, dan gaat mijn contactpersonenlijst open, en daar staan ze dan allemaal.

Eigenaardig is wel: als ik op de lijn van "Aan:' in een nieuw bericht, een naam begin in te tikken, dan werkt het niet meer om de naam voluit te zien verschijnen, waarachter dan het emailadres moet verscholen zitten

Hoe kan ik de instellingen van dat systeem in orde brengen?

Graag uw raad...

Dank op voorhand.

Jive1 - belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jive1 zei:

als ik op de lijn van "Aan:' in een nieuw bericht, een naam begin in te tikken, dan werkt het niet meer om de naam voluit te zien verschijnen, waarachter dan het emailadres moet verscholen zitten

 

 

3 uren geleden, Jive1 zei:

 

Na mijn herinstallatie van Windows 10 en Office

 

Dat vak is een invulvak, er verschijnen enkel adressen die je reeds ingegeven hebt. Door het herinstalleren is het bestand waarin de geschiedenis bewaart is verwijdert.

je zal dus eenmalig de adressen volledig moeten ingeven of op de knop Aan... moeten klikken waardoor je bij de contactpersonen lijst terecht komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Clarkie,

Ik begrijp dat niet zo best...

 

Mijn adressenlijst ziet er uit zoals in beeld 1

 

 

 

ik ben in scherm zoals beeld 1 zoals hierboven

 

beeld 3.jpg

 

Ik ga naar het Invulblad zoals beeld 2 Zoals hieronder,  Ik tik een naam uit die lijst in het vak naast "Aan:"

Maar in het adresboek zoals beeld 3 zoals hierboven gebeurt niets... Nochtans zou daar bij het klikken op de ZOEK-knop iets moeten verschijnen?... 

 

 

 

Ik begrijp het niet zo goed...

Groeten

Jive1 - Belgium

aangepast door iEscape
Schermafbeeldingen verwijderd, persoonlijke gegevens zichtbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jive1,

 

Twee schermafbeeldingen zijn verwijderd uit vorig bericht, ter voorkoming van spam. 

 

Zorg dat er géén privacygevoelige informatie op de schermafbeelding is/zijn vermeld.

Zijn er privacygevoelige informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privacygevoelige informatie verwijderen / camoufleren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.