Ga naar inhoud

gratis video converter


Norbert Robyns

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben nieuw en zoals normaal denk ik heb ik me hier geregistreerd omdat ik met een vraagje zit.

Ik ben op zoek naar een gratis video converter. Ik heb er al enkele uitgeprobeerd, maar kan niet echt de goede vinden.

Ik heb namelijk een heel pak dvd's in huis en zou deze willen op pc overzetten.

Ik zoek dus een video converter die video kan omzetten naar avi of mp4, die de ondertitels kan mee inlassen en zonder watermerk.

Heb wondershare video converter al geprobeerd, freemake, movavi, maar velen zeggen dat het gratis is tot het op je pc staat en dan moet je het programma kopen om de volledige film te kunnen overtappen, of je kan de ondertitels niet mee kopiëren.

Weet er iemand raad voor mij?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al een tijdje FREE MAKE  en dat werkt prima. Ze hebben ook een betaalde versie, maar die gebruik ik niet. Ik kan er ook bijvoorbeeld van YouTube filmpjes muziek uithalen en in MP3 omzetten. Ook filmpjes bijsnijden en dan opslaan Als MP4 bijvoorbeeld kan hier prima mee. En het werkt eigenlijk best heel eenvoudig. Probeer het maar eens. Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Karel038 zei:

Ik gebruik al een tijdje FREE MAKE  en dat werkt prima. Ze hebben ook een betaalde versie, maar die gebruik ik niet. Ik kan er ook bijvoorbeeld van YouTube filmpjes muziek uithalen en in MP3 omzetten. Ook filmpjes bijsnijden en dan opslaan Als MP4 bijvoorbeeld kan hier prima mee. En het werkt eigenlijk best heel eenvoudig. Probeer het maar eens. Succes ermee!

Als ik het gratis programma wil downloaden slaat mijn virusscanner op tilt en houd de download tegen:

Emsisoft Anti-Malware - Version 2017.8
SP log

Datum    PID    Programma    Evenement    Infectie/PUP    
2-10-2017 11:38:24    6936    C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe    Geblokkeerd door regel    download.freemake.net 

 

Dus via deze download komt ook malware/adware binnen kijk hier dus mee uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Karel038 zei:

Ik kan er ook bijvoorbeeld van YouTube filmpjes muziek uithalen en in MP3 omzetten. Ook filmpjes bijsnijden en dan opslaan Als MP4 bijvoorbeeld kan hier prima mee.

Dat is verboden, het is ILLEGAAL!!!

 

Zie PCH Forum regels.

 

Quote

Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

 

Raad andere nooit aan wat illegaal & verboden is op een computerfourm, wat u doet is uw eigen verantwoordelijkheid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft te maken met het bewerken van auteursrechtelijk beschermd materiaal.

Op video's bij YouTube berust copyright.

 

Quote

Het auteursrecht is het exclusieve recht van de maker van een werk, bijvoorbeeld een boek, muziek, een wetenschappelijk publicatie of een kunstwerk, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen. Dit auteursrecht (copyright) rust bij de maker.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij ben ik lid van de Nederlandse Vereniging voor Beeld en Geluid  N.V.B.G.  en die dragen voor al hun leden collectief de rechten af aan Buma/Stemra zodat we muziek kunnen gebruiken bij bijvoorbeeld een audiovisual die ik als hobby maak voor mijzelf en voor vrienden en kennissen. Uitzondering is volgens het regelement commercieel gebruik, want dat mag inderdaad niet, dat weet ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie allemaa, Wat illegaal betreft, het programma dat ik me zou willen aanschaffen als ik geen ander vind is betalend. Moet ook bijvertellen dat er bij het opstarten van de gratis versie hiervan een mededeling opkomt: Dit mag gebruikt worden als het enkel voor eigen gebruik is, niet voor familieleden of vrienden.

Heb momenteel de Fnac en Mediamarkt aangeschreven of ze aan het programma kunnen geraken. Kan het op het net kopen ook, een kleine 50 euro, maar daar heb ik eigenlijk wat schrik van. Het is iets waar ik nog nooit iets van gehoord heb en enkel met paypal (heb ikniet) of Visa te betalen (dat vertrouw ik niet).

Freemake heb ik al gebruikt, maar krijg er de ondertiteling niet mee op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.