Ga naar inhoud

Geen verbinding met Microsoft Exchange in Outlook 2010


h.dereus

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, h.dereus zei:

Onderhand stel ik mijzelf ook die vraag. Een crash met m'n vorige PC omdat men zonder overleg iets in de BIOS had gewijzigd, m'n PC vastliep en niet meer wilde opstarten. Wel als compensatie m'n abonnementsgeld terug gehad.

Ik zou het lidmaatschap opzeggen!!!.

 

3 minuten geleden, h.dereus zei:

Maar wat moet je, als je zelf niet al te veel verstand van computers hebt?

Daar is PC Helpforum voor :D , jij bent hier toch als member ingeschreven. Dan kan je altijd terecht voor vragen.

Kijk we zijn hier niet 24/7 aanwezig, we doen ook geen chatsessies, alle hulp wordt gegeven via het forum.

Ik zeg niet dat we voor alle vragen een oplossing kunnen aanbieden, maar we proberen op een juiste manier mede computergebruikers te helpen. We zijn allemaal ook computergebruikers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Deze instellingen ken ik en op mijn PC werkt dit goed.

Probleem is dat ik de instellingen niet kan controleren op m'n laptop omdat ik niet in het programma (Outlook) kan komen.

Ik krijg de mededeling als op het eerder toegezonden screenshot "De verbinding met Microsoft Exchange is niet beschikbaar. Outlook moet online zijn of er moet een verbinding zijn om deze actie te voltooien".

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, h.dereus zei:

Probleem is dat ik de instellingen niet kan controleren op m'n laptop omdat ik niet in het programma (Outlook) kan komen.

Ik krijg de mededeling als op het eerder toegezonden screenshot "De verbinding met Microsoft Exchange is niet beschikbaar. Outlook moet online zijn of er moet een verbinding zijn om deze actie te voltooien".

Even voor alle duidelijkheid:

Op de laptop gebruikt je MS Office Outlook 2010.

Wat gebeurde als je Outlook 2010 opstart?

Krijgt je dat bericht wat in het blauw heb getypt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord op de laatste vraag is "ja".

Ik heb Office al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar krijg dezelfde blauwe melding.

Kennelijk een hardnekkig probleem en mogelijk moeten er aanpassingen in het systeem plaatsvinden.

Ik weet niet wat MS precies op afstand heeft gedaan, maar dit probleem had ik eerst niet.

Zoals ik al zei gaf het geen probleem om de 3 andere accounts 1 voor 1 in te voeren, maar met het Outlook-account lukte dit niet. Als ik naam gebruiker en het wachtwoord invulde kreeg ik de mededeling dat er geen verbinding kon worden gemaakt. De andere accounts werkten goed. Om die reden MS gebeld. Die lukte het ook niet, waarna ik zag dat ze via de afstandsverbinding wat dingen aan het uitzoeken, c.q. veranderen waren, echter zonder resultaat. Toen men de chat sessie had beëindigd kon ik in het scherm alleen nog maar kiezen voor "opslaan" en "niet opslaan". Ik koos voor het eerste. Daarna verschijnt bij het opstarten van Outlook de mededeling "De verbinding met ....."  (ook na de nieuwe installatie). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brengt dit je misschien op een gedachte?

Ik wilde het verwijderen van Office en de installatie nog eens doen en krijg (als ik het verwijderen met Revo Uninstaller wil doen) de melding:

"Microsoft Office MUI (Dutch 2010) is geïnstalleerd op dezelfde locatie als Microsoft Office Professional plus 2010! Er zullen restanten gevonden worden van beide programma's. Controleer heel zorgvuldig wat u wilt verwijderen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat  >>"Microsoft Office MUI (Dutch 2010)<<  een language pack is (???)

 

Als je  de Productcode en licentie code hebt, dat lijkt me het beste helemaal verwijderen ja.

Ja RevoUninstaller is een goed programma om een programma te verwijderen.

 

Daarna zou ik ook CCleaner even draaien  >>  linkerkolom 'Register'  >>  Scannen op fouten (dan worden alle niet gebruikte register verwijderen)  >>  Herstel geselecteerde fouten . . .

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.